Treffiplus palvelut

Hei!;yritin aktivoida treffiplus palvelun jostain syystä se ei aktivoitunut

7

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylläpidon mukaan syy on sinussa. Eivät he täällä sitä varten, että auttaisivat pulmatilanteissa.

• Anonyymi

Jopa tämän tyhjänpäiväisen vakiovastauksen antoon meni kolme päivää.

Toivottavasti ei pahemmin häirinnyt laiskottelua!

• Anonyymi

Missähän kaikki asiavastaukse olisivat? Ei mit'n apua
      vain rahat menee.

• Anonyymi

Niin se on. Jos ylläpidolta apua odotat, ehtii vuosisata vaihtua ennen.

Katselin viime vuoden vastauksia. Ei yhtä ainutta. Vain tuota "Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palaute@s24.fi." Ei siis esimerkiksi "Kokeile tätä tai sitten tuota... Jos ei tokene, ota yhteyttä..."

Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselin viime vuoden vastauksia. Ei yhtä ainutta. Vain tuota "Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palaute@s24.fi." Ei siis esimerkiksi "Kokeile tätä tai sitten tuota... Jos ei tokene, ota yhteyttä..."

Voit itse todeta heidän auttamishalunsa (siis haluttomuutensa ja vastausmäärästä myös laiskuutensa) Suomi24:n profiilista https://www.suomi24.fi/profiili/suomi24

Ylläpito saa siis aktit voimattomuudesta?
        Raha kelpaa auttaminen ei.

- E

• Anonyymi kirjoitti:

Moi! Treffit Plussan aktivoimiseen liittyvissä asioissa tarvitsemme maksuun liittyviä tietoja, joita käyttäjän ei pitäisi jakaa palstalla julkisesti. Siksi pyydämme käyttäjää ottamaan yhteyttä yksityisesti sähköpostilla tai palautelomakkeella. Toivottavasti tämä selvensi asiaa. 😊

-Emma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe