Olen jäänyt "leskeksi" elikkä vaimoni kuoli. En osaa kuitenkaan ajatella muutakuin kivaa n. samanikäistä naista joka olisi minulle jopa seksikumppani , toki täytyy tutustua ensin tuleeko siitä mitään kahvitilannetta enempään luonani.
77v. mies haluaa kaverin
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea hakuun! Kokeilepa kuitenkin tuolta treffipuolelta, täällä seksisivustolla saat vain ihan huuhaata tai homojen viestejä vastaukseksi.
- Anonyymi
Olet rohkea kuvasi myös ilmoituksessa. Olen 67v normi kokoinen kuntokin hyvä, lekeksi jäin vuosi takaperin. Alkanut kaipaa kahviseuraa, unohtamatta seksiä jossa molemmat nauttivat avoimesti.
Ai että minua 10v nuorempi nainen ? Yritän olla mukana . Kerro millätavalla saisimme yhteyden, esim puh.numero =45 1373581 ?
- Anonyymi
Siistin näköinen seniori!
- Anonyymi
Todella namu ikäisekseen!
Haluaisin edelleenkin kahviseuraa omassakodissani , alkoholi on erikseen, olen edelleenkin 77v mies . Nainen joka haluaisi tulla , voin hakea autolla ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854