Ja vaarantaa tovereidensa hengen.
https://mvlehti.net/2021/03/05/hurjistuneet-poliisit-takaa-ajoivat-koronrajoituksia-rikkonutta-teinipoikaa-pitkin-hampurin-puistoa-video/
Poliisi ajaa maskitonta takaa autolla.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan teinipoika ehken rikkonut muitakin pykäliä?
Onkohan puistossa autolla kaahaaminen Saksassa sallittua? - Anonyymi
Valhelähde kertoo kaiken "uutisen " luotettavuudesta.
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Poliisihöhlät särkivät autonsa mutta saivat antaa satasen sakon pussaavalle pikkupojalle.
Sinähän haaveiletkin pussaavista pikkupojista..
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän haaveiletkin pussaavista pikkupojista..
Perskärpäsenikin heräsi kauniiseen kevättalven aurinkoon.....
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Perskärpäsenikin heräsi kauniiseen kevättalven aurinkoon.....
Entäs se tasaisella laitumella makoileva härkä? Ei naudan aivoihin pälkähdäkkään, että perskärpäsistä pääsee kovin helposti eroon, mutta härkä vain miettii: kylläpä on hauska tämä tasainen laiduin, koko maailma täytyy olla tasainen.
- Anonyymi
Kyllähän nuo MV lehden valheet tiedetään, tässä tapauksessa lehti vahingossa julkaisi jopa totuuden, poliisit lähtivät tuon nulikan perään siksi, että hän lähti pakoon, ei siksi, ettei maskia ollut. Ei kukaan, jonka ainoa "rikos" on maskittomuus, lähde tuollaisessa tilanteessa poliisia pakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nuo MV lehden valheet tiedetään, tässä tapauksessa lehti vahingossa julkaisi jopa totuuden, poliisit lähtivät tuon nulikan perään siksi, että hän lähti pakoon, ei siksi, ettei maskia ollut. Ei kukaan, jonka ainoa "rikos" on maskittomuus, lähde tuollaisessa tilanteessa poliisia pakoon.
Video ei valehtele. Se on muuallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Video ei valehtele. Se on muuallakin.
Tietenkin video voi valehdella, MV-lehti valehtelee ihan varmasti.
- Anonyymi
Alaikäinen auton ratissa? Olisikohan auto ehken ollut varastettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706