Moikka :)
Miittipäiväksi on nyt varmistunut siis lauantai 7.5. Mutta ehdotuksia mitä teemme ja missä näemme? Niitä vielä tänne kiitus :) Niin lyödään lukkoon lopullinen suunnitelma miitille:)
T:Kata
22+Miitti Helsingissä 7.5.
25
4130
Vastaukset
- Neeritin
Pussikaljamiitti johonkin puistoon jos aurinko paistaa!
Mmhhh... vai oliko tämä se alkoholiton tapaaminen?!
PS. Kurahousu, mikä ihmeen aika klo 04.42 on täällä seikkailla?- Kata
Olin yövuorossa ni siks toi myöhänen aika.. työajallahan tiätty on tarkotus miitti-ilmoi kirjotella :D
- Neeritin
Kata kirjoitti:
Olin yövuorossa ni siks toi myöhänen aika.. työajallahan tiätty on tarkotus miitti-ilmoi kirjotella :D
hyväksytty ;oD
- tinja_82
tää vois ainakin aluksi olla sellanen vähäalkoholinen miitti? jookos?
Jos tehtäis tärskyt jo vaikkasta iltapäivälle, paikkaan jonne kaikki löytää (paitti tietenkin siinä tapauksessa et ette halua mua mukaan)...
Paikkatoiveita mulla tietenkään ei oo... blaah.. *tiiä mistään mitään*
Ja mulla kuitenkin pitää jättää leikki kesken ja hinautua järvenpäähän jo ihmisten aikoina....- sapa
Vähäalkoholinen miitti? Oukei, mä olen sitten vähän läsnä. Eli, fyysisesti olen paikalla mutta ajatukset lienevät muualla.=)
- taigatar
eli vähän alkoholia alkuun....
paikkana kaivopuisto (säävarauksella)
päämäärä- kukin saa lähestyä mitäkin paaria
tavoite- tavata uusia ihmisiä
alkoholi: ei ole pakko ottaa- Neeritin
mie kannatan :o) Miksei sitte vois vähä ottaa pientä naposteltavaakin mukaan? Tulishan edulliseks tällanen miitti kun siitä kalleudesta on aiemmin vähän napistu.
Kunhan vaan aurinko paistais... - Kata
Taigan ideaa kannatan :)
Ei kun sanaa eteenpäin:)
Aika vielä sitten tuohon? Klo.15 eteenpäin? Vai vasta myöhemmin?
Katanen - mutti
Kata kirjoitti:
Taigan ideaa kannatan :)
Ei kun sanaa eteenpäin:)
Aika vielä sitten tuohon? Klo.15 eteenpäin? Vai vasta myöhemmin?
Katanenyritin tuohon jo aiemmin laittaa kommenttia..vaan nälkäinen internet söi vastaukseni...eli sapuskaakin voisi periaatteessa järkätä...raflassa...*ei lupaa mitään*
itse olen töissä tuolloin joten pitäkää kiva miitti...
tanssimaanhan tuolla ei näköjään taaskaan pääsisi joten mitään ei menetä..
aurinkoista kevättä,
muttis - taigis
mutti kirjoitti:
yritin tuohon jo aiemmin laittaa kommenttia..vaan nälkäinen internet söi vastaukseni...eli sapuskaakin voisi periaatteessa järkätä...raflassa...*ei lupaa mitään*
itse olen töissä tuolloin joten pitäkää kiva miitti...
tanssimaanhan tuolla ei näköjään taaskaan pääsisi joten mitään ei menetä..
aurinkoista kevättä,
muttissiis asiahan on näin, että kaivarissa on varmaan snägäreitä... ja onhan forum auki kahdeksaan, sielä on alakerrassa niitä safkapaikkoja lähes jokamakuun... Ja tanssimaan voi hiipua, ei siinä mitään. Eihän sitä tarvii koko yötä ulkonassa olla
x) - tinja
taigis kirjoitti:
siis asiahan on näin, että kaivarissa on varmaan snägäreitä... ja onhan forum auki kahdeksaan, sielä on alakerrassa niitä safkapaikkoja lähes jokamakuun... Ja tanssimaan voi hiipua, ei siinä mitään. Eihän sitä tarvii koko yötä ulkonassa olla
x)kello 15 eteenpäin, onnistuu.... Muutama siideri mukaan, ja syömään silleen.... =)
hjellootaheivaan o/ !
niin siis miitintynkää vai...hmm...lähenee tuokin päivämäärä..halukks joku ystävällinen sieulu tai vastaava selkeellä suomenkielellä kirjoittaa mimkä nyt sit on se mahdollinen paikka/suunnitelma/aika tms. jotta tämäkin tyttönen jummartais ;) ?!
nähdään...ainakin joskus =D ;P- Kata
Paikka:
Kaivopuisto (vaikka siinä nurtsilla kaivohuoneen takana kun tullaan keskustasta päin?)
Aika:
Klo. 16-->
Pussikaljaa mukaan ken haluaa ja toki selvinpäinkin saa olla.. jokainen tekee niinkuin tykkää :) Tärkeintä että nähdään ja pidetään kivaa yhdessä :)
Toivotaan siis vain ettei sada, ja jos sataa niin eihän me sokerista tehtyjä olla ja siirrytään sitten myöhemmin sisätiloihin jonnekin.. katellaan sitten mihin raflaan ihmiset haluis:)
T:Katanen - taigatar
Kata kirjoitti:
Paikka:
Kaivopuisto (vaikka siinä nurtsilla kaivohuoneen takana kun tullaan keskustasta päin?)
Aika:
Klo. 16-->
Pussikaljaa mukaan ken haluaa ja toki selvinpäinkin saa olla.. jokainen tekee niinkuin tykkää :) Tärkeintä että nähdään ja pidetään kivaa yhdessä :)
Toivotaan siis vain ettei sada, ja jos sataa niin eihän me sokerista tehtyjä olla ja siirrytään sitten myöhemmin sisätiloihin jonnekin.. katellaan sitten mihin raflaan ihmiset haluis:)
T:KatanenEttä näin... Ja siis jos rupee sataa, niin vaatteet puis, ettei ne kastu xD
mut missä on kaivohuone :| No enköhän mie löydä :D taigatar kirjoitti:
Että näin... Ja siis jos rupee sataa, niin vaatteet puis, ettei ne kastu xD
mut missä on kaivohuone :| No enköhän mie löydä :D..3 ratikal pääse ihan siihen viereen?
Kaivopuisto nimisellä pysäkillä pois ja siitä kun lähtee käveleen puistoon päin niin kaivohuone on heti siinä oikealla...
Katotaan vaan nih mie en ite löyä paikalle..;D- perttu26*
Kata kirjoitti:
Paikka:
Aika:
Klo. 16-->
T:Katanenjuuh hienolt kuulostaa ja kaikkee:d tiiä vaa enää mitää mistää elikkäs ehkä tulos tai sit en.... p.s ja varmasti kännis olen(jos tulos)(heinäkuun miitti selvinpäin,jos sinne tulos)noh juuh.... muuta ku vappuja tutuille sinne jonnekin:D
- teidän hankkia jokin
Kata kirjoitti:
Paikka:
Aika:
Klo. 16-->
T:Katanenmaamerkki, lippu tai jokin mistä ihmiset tietää teidät tunnistaa siellä puistossa, ettei harhaile yksinään reppuselässä sielä ja ketään ei näy.
Mites muuten tuo veskipolitiikka siellä puistossa? - taigatar
Kata kirjoitti:
Paikka:
Aika:
Klo. 16-->
T:Katanenasiasta viidenteen.. Back-up planina vois ottaa vaikka Fridayn? siellä on toisessa reunassa iso sohvaryhmä, johon mahtuu paljon porukkaa... Eli siis säävaraus olis ihan hyvä olemassa... Joku muu paikka kuin kaivari.. Tai sit voitas joka tapauksessa nähdä vaikka jossain... vaiks rautatientorilla siinä klo 16 ja kattoo se sää... Niillä jotka tulee myöhemmin, olis hyvä olla jonkun puhelinnumero...
Onko tähän ehdotuksia? siis se back-up-plan? Kaikki... Ketkään? ei o kiva mennä kuiten kaivariin jos on perse ja vaatteet märät... paitsi pojat tykkää jos tytöillä on valkonen paita ja ilman rintsikoita :D mut mietitään.. pari viikkoa aikaa
Joo-o. Oishan se kai ihan mukavaa päästä, mut luulempa, että pysyn pohojosen perukoilla... Matka on pitkä, perjantaina töitä ja äitienpäivä sunnuntaina. Eiköhän tossa oo tarpeeks hyvät perustelut. Vaikka tuskimpa niitä kukaan olis kaivannu... ;o)
Pitäkää te muut hauskaa, ja kun meette siihen maisemajunaan, jossa lukee maagiset sanat "Minä täällä hei", muistakaa mua *reps*- MillaMafia
eli jään tänne pohojois-pohojanmaalle viikonloppua viettämään töiden merkeissä...tylsää mutta turvallista.. pitäkää te hauskaa minunki eestä ja kertoilkaa sitten miten meni = juorutkaa! Ei, en minä ole utelias en... ;)
sairasloma, tuo loistava syy olla pääsemättä miittiin, vuodelepopakko melkein toimii (NOT)
Vai mikä olikaan lähin ea-poli tms kaivopuistoa? :) Tiedä vaikka olisi jäänyt vielä sinne tutustumatta (tosin epäilen tuota vahvasti)- taigis
Elikkäs... Suunnitelma on nyt tämä:
Kaivopuisto klo 16-> (Kaivohuoneen takana)
juomaa saa ottaa oman mielen mukaan
Osa porukasta on menossa syömään ja paikaksi on suunniteltu Forumin alakertaa. 14.30 olisi aika.
Ja jos sää näyttää huonolta, niin muutaman paikalle tulevan kanssa keskusteltuamme, ajattelimme mennä Friday'siin Makkarataloon (WTC keskusta vastapäätä). Siellä on iso sohvaryhmä -jos sinne ehdimme.
Kaikki mukaan!!!!Eli siis treffit JOKA tapauksessa kaivarissa klo 16->?? kun tuol sätin puol sitä kyseltiin...
- taigatar
jos jollekulle ei tullut selväksi (kukaan ei ole mun viesteihin vastaillu):
syömään 14.30 forumin alakertaan
kaivopuistoon 16.00 pussikaljalle
JOS siis Jos sää ei näytä hyvältä, niin friday'hin makkarataloon
Onko selkee?!?!?!?!??! Jos joku puunenä ei käsitä, niin soita ja kysy ;) ei vaan... siis tullee ja kysyy.. varsinaisia järjestelyjä ei siis ole
tartar
- että on tälläinen...
miitti saman aikaisesti keskustassa..eksytään samaan paikkaan, niin tulee kaksi miittiä yhdellä iskulla =)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000463&posting=22000000008220767
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271