Elokuvassa on nuoria teiniä jotka joko katoaa metsään oudosti tai metsän puut "syövät" ihmisen itseensä,osa teineistä selviytyy elokuvan lopussa ja muut jää vielä "mystisesti" kadoksiin.
Joskus katsoin tämän elokuvan,mutta en enää muista elokuvan nimeä😅 Toivottavasti joku tietää mistä elokuvasta on kyse 😀 Kiitos jo etukäteen 😊
Mikä kauhu elokuva tms?
7
69
Vastaukset
- Anonyymi
Jessss!!! Tiedän.
:)
📼 - Anonyymi
Onko se jotain Swamp Thing sarjaa vähemmän näytetty täälläpäin.
Ei ole minun mielestäni tuo elokuva..Siinä elokuvassa tytön parhaat kaverit tai ainakin toinen niistä joutuu tämän puun vangiksi, niin ja sen muistan myös hämärästi että toinen tyttö saa viime hetkellä vetästyä kaverinsa pois puunkuorensisältä, ennenkuin se puu kerkiää lopullisesti imeä ihmisen itsensä sisään.. 🤔
- Anonyymi
Grave Halloween???
- Anonyymi
Noooooooooooooooooooooooooouuu!!!
Ei ollutkaan Predator :(
"Hän sanoo, että viidakko heräsi eloon ja nappasi hänet."
Eikä edes joka paikkaan toisena vaihtoehtona käyvä kestosuosikki Joker!
Voi vitsi kuin voi ihminen noin pahasti erehtyä vinkeistä :(
Nyt kyllä tuli gurun maineeseen niin iso tahra, että pitäisköhän hävetä ja katsoa uudelleen kaikkien kasvifoobikoiden suosikki The Ruins (2008)?
Grave Halloweenistä oo ikinä kuullutkaan :( Kyllä te katsotte kummia leffoja!
📼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440