Laitetaan pieni kisa pystyyn ja aihe on hymy.
Kisassa olis tarkoitus saada hymy,kun hymyilet jollekulle saatko takaisin hymyn monta hymyä saat takaisin viikonlopun aikana.
Tehdään homma vähän vaikeammaksi ja hyväksytään vain sinulle tuntemattomien henkilöiden hymy.
Kun hyvin perustelee kelpaa myös eläinten hymy koska joskus tuntuu,et aasitkin nauraa mulle.
Kirjoitellaan sit sunnuntai iltana ja maanantaina paljonko onnistuttiin naurattamaan kanssa ihmisiä.
Pieni kilpailu
15
643
Vastaukset
- Karju50
nyt pitää olla varovainen, jos alat hymyileen tuntemattomille voi olla ettet pääsee enää tänne kirjoittelemaan sunnuntai-iltana. Vievät sut hoitoon... ei Suomessa noin vain aleta hymyileen kuule kuule... :-DDDD ja entäpäs kun hymyilet naisille, siinä on mustasukkainen mies mottaamassa tai eukko lätkäsee laukulla päähän(mitäs siinä irvaillet), jos taas miehille hymyilet niin homoksihan sua luullaan ja kun lapsille niin namusedäksi ja eläimille... niin no...
- Iiris
idea. Voin kokeilla! Kokeilen joskus muulloinkin. Mutta hyväksytäänkö ammattihymy, se, kun asiakkaalleen hymyilee niinkuin ihmissuhdeammatissa parhaimmillaan tehdään?
- Laahustava
Iiris kirjoitti:
idea. Voin kokeilla! Kokeilen joskus muulloinkin. Mutta hyväksytäänkö ammattihymy, se, kun asiakkaalleen hymyilee niinkuin ihmissuhdeammatissa parhaimmillaan tehdään?
Hyväksytään. Sinun täytyy olla hyvä asiakaspalvelija jos suomalaiselta asiakkaalta hymyn saa.Kilpailu onnea
- Laahustava
Oli niin hyvä kommentti et jo vähän aikaa harkitsin vetäytyä itse koko kisasta(niin ne eläimet kyllä sulla välähti hyvin oli ihan pakko nauraa itselleen kuinka tyhmiä sitä kirjoittaa)
- täällä
nicittömänä vai live elämässä?.
Kisan säännöt, on vähän epäselvät.- Laahustava
Live elämässä.Eikä sääntöjä oikein tarvitse kun ei ole tuomareitakaan kuin sinä itse.
- täällä
Laahustava kirjoitti:
Live elämässä.Eikä sääntöjä oikein tarvitse kun ei ole tuomareitakaan kuin sinä itse.
Kiitoksi!.
Tulokset tullaan, sitten kertomaan täällä.
Oikeat tai valheelliset?.
Riippuen kunkin, vastaajan rehellisyydestä. Jees!.
kissaihmisenä en tunne koirarotuja kovinkaan hyvin.
Eilen illansuussa kävelyllä näin aivan ihanan pienen valkoisen karvaturrin. Hymy tuli ihan vaistomaisesti. Se (vai hän ;) aivan selvästi myös hymyili minulle. Vasta sitten katsoin emäntäänsä, silloin meitä oli kolme hymyssä suin :))- Laahustava
Multa kasn väliaika tieto.Tällä hetkellä kaksi.
Eläimet on siittä kivoja kun ei ne koskaa tee hymyä vilpilisesti vaan ne suoraa nauraa meidän ihmisten totisuudelle.Kun ollaan niin niin teennäisiä eikä uskalleta hymyillä ventovieraille.Pelkäämme vaan oman egomme mokaamisesta liian paljon.
Perjantaina iltakävelyllä sain hymyilyn aihetta ja hyvää mieltä pitkäksi aikaa: viisi suloista oravanpoikaa kirmasi tienpientareella/puissa.
Pikkuiset eivät olleet edes ihmisarkoja ja ohikulkijoita kerääntyi paikalle enemmänkin.
Viereisestä talosta rouva kantoi vekkuleille makupaloja.
Jostakin kumman syystä kaikilla oli leveä hymy huulillaan...Varmaankin me hymyilijät "tartutimme" myöhemmin hymymme moniin muihinkin ihmisiin.Olen noin viikon sisällä "yllättänyt" muutaman kerran söpön oravan; se on istunut rappuni pielessä, aivan kuin pyrkisi sisään. Arka se on kuitenkin, koska lähtee pienestäkin ylimääräisestä äänestä karkuun. En tiedä mitä sille tarjoaisin.. lisäksi, naapurin kisuli saattaisi säikäyttää sen totaalisesti.
Sanin kirjoitti:
Olen noin viikon sisällä "yllättänyt" muutaman kerran söpön oravan; se on istunut rappuni pielessä, aivan kuin pyrkisi sisään. Arka se on kuitenkin, koska lähtee pienestäkin ylimääräisestä äänestä karkuun. En tiedä mitä sille tarjoaisin.. lisäksi, naapurin kisuli saattaisi säikäyttää sen totaalisesti.
Tavalliset, maustamattomat, maapähkinät kelpaavat - vähemmän ronkelit syövät leivänmurujakin.
Ruokaa voi viedä toki vähän kauemmaksi ihmisasunnoista , etteivät esim. koirien ulkoiluttajat pelästytä kurreja (kummatkohan pelästyttävät enemmän;)- bag_gie
Sanin kirjoitti:
Olen noin viikon sisällä "yllättänyt" muutaman kerran söpön oravan; se on istunut rappuni pielessä, aivan kuin pyrkisi sisään. Arka se on kuitenkin, koska lähtee pienestäkin ylimääräisestä äänestä karkuun. En tiedä mitä sille tarjoaisin.. lisäksi, naapurin kisuli saattaisi säikäyttää sen totaalisesti.
se naapurin kissa muutakin kuin säikäyttää :"(
Ei jäis kuin häntä jäljelle, joten parempi ettei kesyynny liikaa bag_gie kirjoitti:
se naapurin kissa muutakin kuin säikäyttää :"(
Ei jäis kuin häntä jäljelle, joten parempi ettei kesyynny liikaavarmaan on, ettei luonnon eläviä kovin kannata alkaa ruokkia.
Olen kerran nähnyt, miten kissa jaksoi pitkän pitkät tovit, niska kenollaan, vaania korkealle puiden latvoihin.
Oravahan se siellä hypähteli tapansa mukaan kevyesti oksalta toiselle.Sanin kirjoitti:
varmaan on, ettei luonnon eläviä kovin kannata alkaa ruokkia.
Olen kerran nähnyt, miten kissa jaksoi pitkän pitkät tovit, niska kenollaan, vaania korkealle puiden latvoihin.
Oravahan se siellä hypähteli tapansa mukaan kevyesti oksalta toiselle.Näiden ihastuksien vanhemmatkin ovat jo tottuneet kyseiseen pihapiiriin.
Nyt olikin pointtina tämä lasten suuri määrä:)
Olivat tosi pulskia ja pörröisiä - kahdella jo punertava kesäturkki - melkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911