Kaikki miaailman meno on turha. Kaikki mitä jumalattomat ihmiset tavoittelevat ja kalleimmaksi tavarakseen kuvittelevat, on pelkkää tuulen tavoittelua. Mitä on esim. ulkoinen kauneus? Kaunis nainen vailla viisautta on kuin laittaisi sialle kultakäädyt sen kärsästä roikkumaan.
Järkeä vailla olevat ihmiset juoksevat kuin kuumeessa tämän katoavaisen elämän perässä, yrittäen pitää siitä kiinni vaikka se katoaa jokaiselta. Jumalattoman tyhmyys on hänelle kadotukseksi mutta vanhurskaus tuo iankaikkisen elämän. Hullu maailma ei sitä sokeudessaan näe vaan pilkkaa ainoaa toivoaan, pilkkaa omaa itseään ja pelastustaan.
Maailman meno on turhuutta!
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Järkevät ihmiset elävät tässä ja nyt, eivätkä tuhlaa aikaansa havittelemalla iänkaikista elämää.
Epäjumalanpalvontaan käytetty elämä on hukkaan heitetty.
- Anonyymi
Kerro toi Björn Walhroosille ja muille ökyrikkaille osakekeinottelijoille, reppana. 😁
- Anonyymi
Korjaan vähän.
"Kaunis nainen on kuin kultainen rengas sian kärsässä"
Tosi TV ohjelmissa voi seurata rikkaiden miesten vaimoja kanalassa, missä nokitaan toisiaan arvojärjestystä päivitettäessä jatkuvasti! 😁 - Anonyymi
Kauneus mahdollistaa sen että voit valita jälkeläisellesi hyvät geenit, ainakin toiselta puolelta.
Uskovaisuus tarkoittaa ettei tuo valinta ole kohdallasi onnistunut - siispä sinusta tuli satuja uskova uski. VT:ssä tulee varsin selvästi esille se, että vanhurskaus palkitaan tämän maailman mammonalla. Katso esimerkiksi Aabrahamia, Salomonia tai Jobia. Job sai koettelemusten jälkeen omaisuutensa monin vertoin takaisin kun ei ollut kironnut Jahvea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916