Suuseksiä monen miehen kanssa.

Anonyymi

Olen 42v. avoimessa liitossa elävä nainen. Minua kiihotta ja tykkään suuseksistä, mutta ehdottomasti kondomin kanssa. Olen tuossa asiassa hyvä. Tiedän miten saan mieheltä tulemaan alle kahdessa minuutissa. Ja mikään ei ole kiihottavampaa, kun peniksen koveneminen suussani. Ja siemensyksy, nykäyksien kera. Saan usein myös orgasmin tuossa tilanteessa pienellä klitoriksen hipaisulla. Olen aktiivisen elämäni aikana ottanut suihin sadoilta eri miehiltä, mitä erilaisimmissa paikoissa ja tilanteissa. Mansikan makuinen on kondomeista mieluisin. Oman mieheni kanssa harrastan tuollaista perinteistä seksiä, eikä siinä suuseksiin tarvita kondomia.

9

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa! Molemminpuolisesta suuseksistä nauttivat naiset ovat parhaita!

• Anonyymi

oletko koskaan kokeillut sitä itseäsi nuorempien miesten kanssa ?

• Anonyymi

"Tiedän miten saan mieheltä tulemaan alle kahdessa minuutissa."

No, tuossa sieluttomassa suoritusurheilussa on sitten nautinto kaukana ... mikä hiton kiihdystyskilpailu seksuaalinen nautinto on, kaukana todella nautnnollisesta, tunnustelevasta ja kiireettömästä seksistä ... eli ei jatkoon.

• Anonyymi

Ymmärsit ehkä väärin tuon aloittajan kirjoituksen. Toki siinä lukee, että hän osaa tehdä pikalaukaisun, mutta ei siinä lue, että hän välttämättä tekisi useinkaan niin.
        Minäkin osaan viedä useimmat naiset suullani hyvin nopeasti orgasmiin, mutta en tee sitä. On paljon hauskempaa "ratsastaa laineella", kaarrella pitkään etenevän aallon murtumakohdan edellä, kuin ottaa nopeasti kova vauhti ja siinä se.

• Anonyymi

Kyllä olisi ihanaa tavata tuollainen nainen, ai että
      Mistähän löytäisi....

• Haluisin olla 1 niistä miehiistä jolta otat suihin. Kiihottava tilanne olisi katsoa kun imisit äijiiltä "jalat alta" Kyllä hyvän imiän tuntee. AAAAAHHH
      r.sexii69 at gmail.com

• Anonyymi

Rullaatko kumin suullasi seisovaan kaluuni ja onkos sulla kielikorua tunne o kiihottava kun koru leikkii terskalla ja oltaiskos 69 niin voisin samalla helliä klittaasi😘53v mies

• Anonyymi

Minä tykkään nuolla pillua, mutta teen sitä vain tuorekelmu pillun päällä.

• Anonyymi

Vai niin, sepä kivaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe