Onko väärin tuntea surua/pahaa oloa siittä, et susta tuntuu, et kaveri vei sun kaverin. Mul oli tämmöne äijjäkaveri, jonka kaa oli vähän juttua mut lopulta päätettiin vaa olla kavereita. Sitte pari kertaa olin tän mun kaverinkanssa hengaamas tän äijjänkaa. Sitte ei olla lähiaikoina hengattu tän äijjänkaa, vaikka oon kyselly sitä pihalle, mut näyttää vaa siltä ettei sen aika riittäis. Mut kumminki aina somesta näkee, ett just tän mun kaverin kanssa on pihalla. Näyttää myös siltä, että tää mun kaveri yrittäis peitellä asiaa. En oo puhunu tästä mun kaverinkaa, koska musta tuntuu et aivan liian noloo puhuu tästä, kumminki juoruu eteenpäi asiasta tai halveksii. Ei heillä näytä mitään romanttista olevan sentään, mutta tää äijjä oli ihan helkutin kauan mun paras kaveri.
Kaveri vei kaverin
3
233
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä äijä. Jätä se.
- Anonyymi
Joku on katsonut liikaa solsidania, hyvä sarja se kyllä on.
ei ole väärin tuntea surua siitä, että olit läheinen jonkun henkilön kanssa ja nyt hän ei enää halua aktiivisesti tavata. monesti, kun on ollut jotakin juttua toisen kanssa se on vaikea saada sen jälkeen ystävyyssuhdetta samanlaiseen neutraaliin tilaan, jossa se oli aiemmin. itse kehoittaisin sinua ottamaan asian puheeksi ystäväsi kanssa ja kertomaan, että susta tuntuu pahalta, kun olitte aiemmin niin läheisiä ja nyt kyseisellä henkilöllä ei enää tunnu olevan aikaa sinulle ja katsoa miten hän reagoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906