Montako kautta Suomessa on esitetty, ja ylipäätään tehty USA:ssa? Mtv3 sivuilla lukee että tämä all star -juttu olisi jo kahdeksas...?! Mutta ei mun mielestä seittemää kilpailua Suomessa ole näytetty, ja mainosten perusteella all star kilpailijat on tuttuja mulle ennestään aiemmista kilpailuista...
Selviytyjistä..
....
2
465
Vastaukset
- kaikki on näytetty
Selviytyjät 1 näytettiin SUB-TV:llä.
Muut on näytetty kaikki MTV3 -kanavalla.
All stars on tosiaan jo kahdeksas kisa, ja Usassa on nyt menossa kymmenes selviytyjät.. eli 8,9, ja 10 on vielä suomessa näyttämättä.. Tosin se 10 ei oo vielä Usassakaan loppunut...- ....
Jotenki vaan tuntui ettei niitä niin paljoo ois ehtiny tulla, mut kyllä sittenkin..kiitti sulle tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635