eli lääkäri sanoi huonon kuvan perusteella että mulla olisi lapamato. ulosteessa monta kertaa valkoisia, läpikuultavia noin 1-2cm pituisia pätkiä. Onkohan kyse lapamadosta? kun kuvan perusteella diagnoosi ja kävin ottaa lääkkeen terveyskeskuksessa... hoitaja ei osannut sanoa mitään lääkkeestä (sen verran harvinainen) ja tuli pahat sivuvaikutukset lääkkeestä. edelleen tulee samanlaisia pätkiä ulosteen mukana, lääkkeen otosta noin 2vk. 3kk päästä pitää antaa ulostenäyte eli meinaako tää, että 3kk sisällä pitäisi tulla iso mato ulos? :// hitto kun he eivät halunneet ulosteesta näytettä asian varmistukseksi... ei siis tutkittu mua mitenkään..
Lapamato??
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jos lääkkeestä tulee sivuvaikutuksia, niin ne pitää kertoa lääkärille, joka voi sitten määrätä toisen lääkkeen. Välttämättä ei tule mikään "iso mato" ulos lainkaan, sillä se riippuu ihan lääkkeestä ja sen toimintaperiaatteesta.
Kysy lääkäriltä enemmän, sillä nämä ovat tosiaan harvinaisempia tapauksia. - Anonyymi
Ennenvanhaan valokuvamallit söivät raakaa järvikalaa jotta saivat lapamadon. Mato piti mallin hoikkana kun se söi liian ravinnon mahasta. Toimisi hyvin vieläkin joten pidä matosi jos olet ylipainoinen. Ja nyt kaikki läskit pilkille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647