Vehkan varsi on kasvanut liian pitkäksi ja vaatii leikkaamista..juurtuuko kasvi hyvin varresta ja laitetaanko suoraan multaan vai veteen?
Kirjovehkan leikkaaminen
Anonyymi
3
1722
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjovehkaa lisätään latvapistoikkaista tai kymmensenttisistä varren palasista. Pistokkaat voi laittaa suoraa turpeeseen. Itse laittaisin kylvöturpeeseen ja lämpimään paikkaan. Varren palat voi juurruttaa myös vaakatasossa ja puoliksi turpeeseen peitettynä.
- Anonyymi
Voi myös laittaa muovipussin juurrutettavien suojaksi, mutta ei aivan umpikiinni. Lämpömatto auttaisi juurien muodostumista.
- Anonyymi
Olen innostunut mehikasveista. Yrittänyt löytää pikkuelefantti- kasvia. Onko kenelläkään tietoa mistä semmosen löytäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657