Onko Lahdessa levy yhtiö?
Ikinä kuullutkaan tälläsestä 100MRK, Myös 100MRK tattoo taitaa olla samassa lafkassa, mimmosia tatuointeja tulee kysyy Lahdessa opiskelujen perässä vuoden asunut?
https://youtu.be/pbsrcY2AQVk
Lahden uusi räp levy yhtiö?
12
5277
Vastaukset
- Anonyymi
Paska lafka
- Anonyymi
Se on markat takas
- Anonyymi
Siin on levy yhtiön toimitusjohtaja https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=20&t=32132
- Anonyymi
Hahahah.Taitaa malkkis olla myös istumassa
- Anonyymi
Mikäs sen parempaa kuin kesät käydä istumassa linnakkeessa. Takki heiluu narikassa
- Anonyymi
Shautaut Roope <3
- Anonyymi
Jätkät on kuin parannuksen tehneitä levymoguleita. Pahinta wt-porukkaa, joita ei kaupunkiin kaivata. Mäntyharjun poikakin (Halinen) taitaa lähteä isommalle linnareissulle. Sieltä on taas hyvä hehkuttaa omaa hyvyyttään. Mahtaa jälkikasvukin olla iloinen isänsä puolesta?
- Anonyymi
Suomen Chicago on rasistinen kaupunki!
- Anonyymi
100mrk on kahden entisen UB jäsenen luoma levy-yhtiö. En tiedä miten on pärjännyt, mutta luulen että perimmäinen tarkoitus rahanpesu tms. VAikka jossain Youtube videossa sanoivat olevansa suuria tuottajamoguleja niin mihin koira karvoistaan pääsisi. Taitaa toinen perustajista, ellei molemmat, olla tällä hetkellä linnassa.
- Anonyymi
Onko räppäri Kalle Havumäki ENRP?
- Anonyymi
Kalle on lusimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on lusimassa.
Kuulemma joo. Riksussa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794