Onko normaalia ajatella koko ajan ruokaa?! Olen tänään googletellut ruokakuvia YLI 2 TUNTIA! (Tällä hetkellä oon syönyt n.1500kcal jos kiinnostaa). Siis mun pitäis tehä kaikkea kouluhommia mut sen sijaan oon intensiivisesti ettiny kuvia jostain suklaamuroista?!?! Tuntuu siltä ettei tää vaan lopu ja hankala keskittyä muihin aiheisiin ::D Ja joo no mun on ollut hankala muodostaa tervettä suhdetta ruokaan ja bmi on kait jotain 15,5-16 välillä, joka on omassa ikäryhmässäni lähellä normaalia.. joo osaaks kukaan auttaa?! :d
ONKO NORMAALIA!?! Ruuan ajattelu!!
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
kuulostaa pakko-oireelta?mitä saat saat niiden kuvien katselusta.
- Anonyymi
Voi saakeli kirjotin just jäätävän romaanin ja poistin sen ::D mutta joo ehkä voi olla joku semmonenki koska oon ns pakko-oireinen muihinkin asioihin mitä teen, sillä esim eilen katoin animea 5h. En vaan osaa lopettaa kun kerranki on kivaa. Mut en vaan käsitä miten oon tänään nyt 3h kattonut kuvia muroista ja suklaasta (?!) Ja en käsitä itekkään mitä iloa saan siitä.. :d
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin.. ite katon monesti nälkäsenä kuvia ruoasta mitä tahtosin mutta mitä en syö... jos sh taustaa niiiiin kuulostaa aika normilta ainakin välillä((:: muuten en tiiä kuulostaa hauskalta noin muutenvaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717