Sen sijaan, että tuijotetaan ihmisten väsyneitä naamoja ja kupin pohjia.
Kissoja ja koiria vilahtelee tuon tuosta etäpalavereiden näytöillä, mutta harva näkee maatilan eläimiä arjessaan. televisioonkin tuotu mm koiria ihan juontajan kaveriksi, koirallekkin väliin jokunen sana heittäen.
– Tiloilla voidaan tuottaa hyvinvointia, kun muistetaan että oma arkinen asia voi olla toiselle käsittämättömän upea elämys.
Ihminen kaipaa takaisin luonnon helmaan, mm eläimiä katsoen, niiden toimintoja, miten ne on upeita. Niin moni kaupunkilainen on erkaantunut luonnosta ja eläimistä.
Moni voi vaikka tämän korvata, kukkapurkille puhuenkin kaupunki asuntonsa ikkunalla. Täälläkin joku hokee tosisaan Keskustan puheenjohtajankin painoa, se on sitä yksinpuhulua, jota varmaan asunnossan tai laitospaikallaan hokee kulkiessaankin miten painava onkaan. Toinen häneltä kysyi, että kumpi painavampi kilo karvoja vai kilo rautaa, johon ei näyttänyt saavan vastausta.
Ihmisten väsyneiden naamojen sijaan katsellaan eläimiä omissa puuhissaan
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä on nykyään hankala erottaa työpaikalla😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667