Se on symboli kuuliaisuudelle hallitsijoitasi kohtaan, jotka ovat kotimaisia ja ulkomaisia. Se on symboli kansan äänen vaientamiselle (tukitaan suu ja maskataan yksilöllisyys). Se on symboli kaikelle tottelevaisuudelle, mitä vaatimuksia he tulevat tulevaisuudessa kohtaasi esittämään. Korona on keksitty tauti, jolla maailman mailta viedään oikeudet ja vapaus. Tulette jossain vaiheessa ehkä tämän vielä huomaamaan, ette näe tämän koko hysterian taaksen.
Maski on symboli
10
<50
Vastaukset
Seuraavaksi pelokkaat maskiuskovaiset ryhtyvät labrarotiksi rokotteelle, jotta saisivat rokotepassin. Naurattaa jo valmiiksi =)
- Anonyymi
Olet oikeassa
- Anonyymi
Maskien käyttäjät ovat vastuullisia. 🙂👍
- Anonyymi
Totta, nämä ei-ammattilaisten maskit kertovat käyttäjästään, että hän ymmärtää vallitsevan tartuntatautivaaran. Suojaa toisia ihmisiä pitämällä sen etäisyyden ja huolehtimalla käsihygieniasta ja välttää tarpeetonta kontaktia.
- Anonyymi
Turvavyö on symboli kuuliaisuudelle. Ihan turha kapistus jos ei aio kolaria ajaa.
- Anonyymi
Tässä on pari vastuullista ihmistä menneiltä vuosilta, kiitos heille.
https://i.pinimg.com/736x/70/3c/55/703c55bfa0545420d2cc074291dfb4b1--creepy-masks-slave-collar.jpg - Anonyymi
Kyllä täytyy ihmetellä joidenkin pohjatonta tyhmyyttä. Maskiton ihminen ruokakaupassa ( jollei voi terveydellistä syistä käyttää maskia ) on juuri tällainen tyhmä henkilö! Täynnään vastuuttomuutta ja monet sairaiden salaliittoharhojen vallassa.
- Anonyymi
No jos YLEkin valehtelee suoraan kuin pulloperse-sika että eilisessä miekkarissa oli 200 ihmistä, mistä muusta se valehtelee ja tätä tahoako pitäisi uskoa, phuahahahah :'D Ylen toimittajat itse totesi, että niin on käsketty sanoa.
- Anonyymi
Yllättävän vähällä älyllä näköjään saa kulkea ilman saattajaa.
- Anonyymi
Äsken joku thl.n ukko uutisissakin väitti että ei n.200 ihmisen joukkomiekkarissa niin vaaraa tartunnoille ole. Mutta siis hänkin yhtyy poliisin ja YLE.N valheeseen. Kun heitä oli vähintään 1509 kpl.tta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246