Luomisjärjestyksen kieltäminen
Entinen arkkipiispa Wikström onnistui pääsemään eräässä liberaali teologiana kirjoittamaan tuon Raamatun vastaisen kirjoituksen. Hän puolustaa näitä luopumuksen merkkejä naispappeus ja kirkon liberalisoitumisen homokysymyksessä. Tätä taustaa vasten tuore ilmiö ei ole mitenkään yllättävä. Jälleen kerran huomaa, että kyseessä on Kristinuskon ja myös luonnollisen lain pilkkominen. Substanssi, josta leikataan yhä uudelleen, jää koko ajan pienemmäksi. Se mitä kutsutaan kirkoksi tulee yhä aneemisemmaksi ja joutuu kauemmaksi oikeasta Kristinuskosta. Myös se paha tapahtuu, että yhteinen nimittäjä toisuskoisten maallistuneiden ihmisten kanssa. Luonnonlain ja luomisjärjestyksen keskuudessamme vaurioituu. Wikströmmillä on toisenlainen käsitys. Evolutionistina hän uskoo että järjestykset muuttuvat ja kehittyvät. Hänen mukaansa ei ole perustavanlaatuisesti kysymys siitä mitä on sanottu luomiskertomuksessa. Sen sijaan hän mainitsee ja sanottu luomiskertomuksessa. Hän ohittaa luomiskertomuksen.
Wikström, joka yrittää tuollaisilla puheilla rikkoa Raamatun avioliitokäsityksen ja nähdä siinä perspektiivisessä homoparien vihkimykset on itse räikeästi astunut oikean Apostolisen kirkon ulkopuolelle. Hänen kanssaan ja heidän, jotka häntä seuraavat ei minkäänlaista kirkollista tai Hengellistä yhteyttä.
Karta kaikin tavoin homoliberaaleja pappeja! Myös normaali kanssakäyminen yhteiskunnassa käy vaikeaksi, kun luonnollista lakia ei tunnusteta.
Halvar Sandell
Luomisjärjestyksen kieltäminen
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499