mä en voi kuin hymyillä. Riippumatta puheenaiheesta. Hassua. Mulla oli sua valtava ikävä, mutten uskalla kertoa sitä. Enkä pyytää sua kahville. Loppuuko aika kesken? Olet mulle tärkeä.
Kun mä näen sut
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kevät illat pitenee ; )
- Anonyymi
Aika voi hyvinkin loppua kesken, viimeistään kesän jälkeen lähden kohti uusia haasteita. Sitten voidaan taas ikävöidä kunnolla.
Valitettavasti se voi hyvinkin päättyä noin. Ennen kuin alkaakaan. Arkuuteni ottaa sen riskin. Minä en ottaisi. Voipi olla elämäni mies.
- Anonyymi
Viininpunahilkka kirjoitti:
Valitettavasti se voi hyvinkin päättyä noin. Ennen kuin alkaakaan. Arkuuteni ottaa sen riskin. Minä en ottaisi. Voipi olla elämäni mies.
Sittenen elät arkuutesi kanssa, joka oli sinulle tärkeämpi ja voimakkaampi tunne, kuin se mies. Itsepä saat tehdä valintasi ja elää menetyksesi mukaan.
- Anonyymi
Typeryyttä, todellista typeryyttä tuollainen uskaltamattomuus! Hyi sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144