Alastonkuvien myyminen

Hei olen miettinyt kannattaako pylly/tissi kuvien myynti? Kuullut monien myyvän kuviansa. Taikka käytettyjä pikkuhousuja. Miten pysty olemaan useamman päivän samoilla alusvaayyeilla?

47

12367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin itselläni se on kannattanut. Monet miehet maksavat kuvista sen minkä pyydän. Samoin pikkuhousuista. Kyllä sitä jaksaa muutaman päivän niitä pitää kun tietää saavansa kunnon korvauksen:) Ja tietää tuottavansa miehelle mielihyvää.

• Mutta miten se toimii? Ensin rahat Sitten kuvat? Vai niinkun miten? 🤔

• Anonyymi
        xlmuodot kirjoitti:

Mutta miten se toimii? Ensin rahat Sitten kuvat? Vai niinkun miten? 🤔

Ensin rahat sitten kuvat. Niin ainakin uusien ostajien kohdalla. Sitten jos on jo osoittautunut luotettavaksi olen saattanut laittaa kuvat ensin ja ostaja on maksanut sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin rahat sitten kuvat. Niin ainakin uusien ostajien kohdalla. Sitten jos on jo osoittautunut luotettavaksi olen saattanut laittaa kuvat ensin ja ostaja on maksanut sitten.

Kiitos tästä🙏

• Anonyymi
        xlmuodot kirjoitti:

Kiitos tästä🙏

Olepa hyvä! Toivottavasti saat paljon asiakkaita ja kauppa käy:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä niiku näitä voi myydä ja mistä löytyy henkilöitä

• Anonyymi

Missä myyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti vinkistä. Partareiska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näitä voi myydä tai etsiä halukkaita ostajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä niiku näitä voi myydä ja mistä löytyy henkilöitä

Seksitreffit sivusto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä niitä vois esim myydä?

• Anonyymi

Pikku housuista maksaa hyvänkin hinnan jos eritteitä ja tuoksuu kunnolla. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikku housuista maksaa hyvänkin hinnan jos eritteitä ja tuoksuu kunnolla. M 67v

Kiinnostaisiko suo ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä myyt?

itseäni.
        T-jamalin gay klubi-

• Anonyymi

Minulle kävi niin että naispuolinen messenger kaveri itse otti asian puheeksi ja sitten eräänä päivänä hän ilmoitti olevansa valmis. Eikä maksanut mitään. Monen monet kerrat sain katsoa hänen paikkaansa.

• Anonyymi

Jos halua katsella alastonkuvia, miksi maksaa niistä?

Alaston suomi sivustolla, enemmän, kuin jaksaa katsella, älkää hyvät ihmiset mistään kuvista maksako.

Tuolla voi myös jutella ihmistenkanssa ja itse olen saanut monta kertaa jo pesää...

Näin Turussa

• Anonyymi

Hyvä ihminen osaa päättää itse mistä kannattaa maksaa 😘

• Anonyymi

en ole käynyt nyt aikaan alastonsuomessa. Käsitykseni mukaan siellä ei kannatakaan mennä! Eikä sinne kannata rekata itseään ettei tule hankaluuksia!

• Anonyymi

Kuka niitä muka ostaa, kun netti on pullollaan ilmaisia kuvia ja videoita.

• Anonyymi

Laatu on suhteellinen asia. Ei sillä etteikö kuva kerro paljon ja sen perusteella voi torpatakin kaiken. Mutta hyvää tyyppiä ja kivaa ulkonäköä on vaikea saada samassa. Vaikka livessä kohtaisi kivan tyypin joka on myös kivan näköinen, niin asian eteneminen ei vielä ole selvä!

• Anonyymi

Haluaisko joku ostaa halvalla paljon kuvia

• Anonyymi

Voisitko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi

haluisiks maksaa

• Anonyymi

Perusta Pikkuhousu wolt ja myy se vuoden kuluttua Joulupukille; hinta 22mrd!

• Anonyymi

Nimenomaan

• Anonyymi

Ihan miehenä vastaan. Tuo on huono bisnes Pikkuhousuja saa ilmaiseksi, pillun kuvia ilmaiseksi ja juttuseuraa puhelimen kautta. Mutta on tiettyjä asioita joita ei saa mitenkään ja sitä ei auta täällä huudella.

• Anonyymi

Kuvien ja pikkuhousujen myynnissä on ongelma! Myyjän identiteettisuoja! Vaatisi nimittäin jonkinsortin mobiilimaksujutun mikä taas vaatii eriikisen pankkitilin jossakin toisessa pankissa kuin oma päätili on ja oman numeron sille toiminnalle! Teen tiedän tuosta numerolla siirtämisestä että omiin tilitapahtumiin tulee vastaanottajan nimi.

Ja ne jotka jakaa kuvia tuskin ovat ns kuranttia ihmisinä. Ne jotka on kuranttia eivät myy mitään sillä heidän ei tarvitse tehdä sitä. Eivätkä he sitä tee!

• Anonyymi

Eipä siinä mikään ongelma eikä identiteettisuojaa muutenkaan edes tarvitakaan kun ainoa järkevä toimiva tapa on livekaupat.

• Anonyymi

Haluatko vaihtaa? MInulla on kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi

Seksitreffit sivulla saa asiakkaita.

• Anonyymi

Seksitreffit sivulta minä olen saanut asiakkaita ihan mukavasti ja rahaakin tullut ihan hyvin🤭 kuvien lisäksi teen chattia ja melkein joka päivä on asiakkaita!

• Anonyymi

mutts miten löytää henkilöitä jotka haluaa ostaa kuvia?

• Anonyymi

Mietipä sitä! Kuva on kuitenkin aika vähän antava ja sen arvo on hyvin pieni. Jos haluat kuvilla ”miljoonan”, niin miljoona kuvaa ei riitä tuon ansaintaan.

Kuvia saa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Mitä jos ei halua sen toisen osa puolen näkevän pankki tietoja ja nimiä yms. Miten sitten kannattaa tehdä

• Anonyymi

Ei siitä kyl pääse yli eikä ympäri eikä ilman tietoja rahaakaan saa

Ketjusta on poistettu 128 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe