Änäriin vai miksikä te nuoret sitä kutsutte, pitäisi saada naisia. Harvoin olen jääkiekkoa seurannut, mutta jos vertaan naisten ja miesten pelejä niin naiset ne osaa pelata. Miehet ei juurikaan. Ihme huitomista.
Ja miksei muka formula 1 autoa voisi naiset ajaa?
Miksei kovimmissa sarjoissa ole edelleenkään naisia?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi eivät pääse kun taidot ja fysiikka ei riitä. Onhan noita huippuja ketkä pääsee lähelle. Kanadalainen pelasi yhden talven suomessa mestiksessä. Muistaakseni. Ei ollut hyvä, pysy kyydissä jotenkuten. Tuolla taidolla miestä ei olisi valittu joukkueeseen.
F2 on nainen ajamassa, ei loista. Pärjää hyvin, mutta ei mitään jakoa f1 sarjaan.
Eli ei ole sukupuoli kysymys vaan ihan raaka totuus. Taidot ja fysiikka ei riitä. Rahalajit ei välitä sukupuolesta vaan pitäisi oikeasti voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595