Irtosuhteet ja yhden illan jutut, tapailu-suhteet, nettisex-palstat ym. on nyt loppu. On tullut itselleni selväksi että haluan oikean vakavan parisuhteen joka johtaa avioliittoon.
Jos ei löydy suomalaista miestä joka haluaa muutakin kuin netistä bongattua p*noseuraa, tai jatkaa sitä suhteissakin, niin sitten katsellaan ulkomaan miehiä. Vaikka syvästi uskovaisia vakaumukseltaan(vaikka itse en kuulu mihinkään uskontoon).
Ei ole pienintäkään epäilystä, ettenkö löytäisi tältä maapallolta sellaista miestä. On niitä yliluonnollisempiakin asioita täällä tapahtunut.
En enää suo ajatustakaan seksille ilman henkistä ulottuvuutta ja aitoa välittämistä toiseen, ja täydellistä sitoutumista liittoon.
Irtoseksillä elämänsä täyttäviä miehiä en enää vilkaisekkaan, en edes netissä käy sivuilla joissa näitä liikkuu.
Mikä vapauden tunne, kun voin olla aidosti oma itseni, enkä sitä mitä nykyään pidetään modernina, liberaalina, kaikin puolin hyvänä piirteenä ihmisessä eli hulvatonta seksi-iloittelua kaikkien kanssa, ja "itsensä toteuttamista".
Minä toteutan itseäni tästä lähtien täysin väärällä tavalla yleistä mielipidettä vastaan.
Selibaatista avioliittoon
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657