Mitä olisit mieltä, kun menisit jonnekin kylään ja siellä olisi isännästä tai emännästä alastonmaalaus seinällä? Olisiko se rohkean chic vai menisikö liian pitkälle?
Oma alastonkuva seinällä?
5
333
Vastaukset
- Anonyymi
Maalaus on eri asia kuin kuva. Etkö tiennyt?
- Anonyymi
Maalauksen teko kestää pitempään ja on raskauttavampaa kuin joku tilanneräpsy.
- Anonyymi
Olen kerran sellaisen nähnyt asuntoesittelyssä. Makuuhuoneessa oli myös peilikatto. Asunnonvälittäjällä oli vaikea pitää pokkaa. Asunnon omistaja oli - ymmärtääkseni - henkisesti pahasti häiriintynyt (Käveli kaupunginosan kaduilla paksuissa talvivaatteissa myös kesähelteellä ja käyttäytyi omituisesti.)
- Anonyymi
Ehkä se on silti parempi kuin sinun alastonkuva hänen seinällään.
- Anonyymi
Olen käynyt erään hyvin tunnetun mallin kotona ja ensimmäinen näkymä sisätiloihin tullessa oli tämän mallin suuri alastonkuva, ihan ok homma. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657