muttei tiennyt numeroa 8. Hän sanoi hissipojalle :" 7 Up". Hissin noustua seiskaan persu sanoi: "One more!"
Persu meni USA:ssa hissiin
8
64
Vastaukset
- Anonyymi
Suvakki sai säälistä lahjoituksena Amerikan matkan. Heti lentokoneesta päästyään hän näki unelmiensa miehen. Hän jäi suu auki tuijottamaan tummaa virkailijaa joka tokaisi " Hey dork, what's up?", jolloin suvakki tiputti housunsa nilkkoihin ja näytti.
Pienen pilin nähtyään, tumma mies repesi nauruun ja ilmoitti suvakille ettei turistiviisumilla saa tulla työskentelemään stand up koomikkona ja passitti suvakin seuraavalla lennolla takaisin kotiin. Työttömän Persun onnennumero?
15 eli viis töistä.- Anonyymi
Hanki elämä, jooko?
- Anonyymi
Naimattoman suvakin onnennumero?
10 nainen kuin unelma - Anonyymi
On teillä persuilla hölmöt jutut.
- Anonyymi
Osuiko pahasti?
- Anonyymi
Sanoo Antti Tuisku fani
- Anonyymi
Tyypillistä vasemmistolaista huumoria pilkata voittajia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329