Pääministeri ei joko ymmärrä, mitä häneltä kysytään tai sitten vielä pahempaa: hän pakoilee kysymyksiä ja kansalaiset eivät saa tietää, mihin hallituksen päätökset perustuvat. Katsokaapa, kuinka moneen kysymykseen Marin lopulta vastaa.
https://www.youtube.com/watch?v=fynPPUajGp8
Taas saatiin tyylinäyte siitä, mitä tarkoittaa hallitusohjelman yhteydessä tehty linjaus viestinnästä, joka kuuluu näin: “Hallituksen viestinnän arvot ovat luotettavuus, avoimuus, selkeys, rohkeus ja vuorovaikutteisuus.”
“Kerromme asioista hyvällä ja selkeällä kielellä, lyhyesti ja ytimekkäästi. Panostamme tähän kaikissa viestintäkanavissamme. Jokaisella ihmisellä, jota hallituksen päätökset koskettavat, on oikeus saada hallituksen päätöksistä tietoa ymmärrettävällä suomen ja ruotsin kielellä. Viestinnän avulla kansalaisille annetaan hallituksen työstä, tavoitteista ja niiden toteutumisesta selkeä ja ymmärrettävä kuva, jonka avulla jokainen voi muodostaa oman näkemyksensä yhteiskunnasta.”
Kun kysytään ei vastaa, kun ei kysytä vastaa
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=fDTunbaAPCI
Vihreällä siirtymä mikähän sekin. Tollohan Marin on kuten Kapikin täällä. Voi Herra Suomea varjele!
- Anonyymi
Uskottava rinnastus. Marinilla ja Kapilla yhtä merkittävä vaikutus Suomen kohtaloon. Näkemys ei tule tollolta.
- Anonyymi
Marin puhuu vain muuta, ei osaa asiaan vastata.
Kai jo toveri Arska huutaa toveria. - Anonyymi
Nykyisessä valtioneuvoston kansliassa palkkansa saa viestinnästä 148 henkilöä, heistä naisia 72,7 %. Onko niin, että massiivisella paikkansapitämättömällä hyveviestinnän vyörytyksellä pyritään synnyttämään kansalaisille mielikuvaa hallituksen ylivertaisuudesta ja paremmuudesta aikaisempiin nähden.
Ei asioita hoideta pelkällä viestinnällä vaan oikeilla päätöksillä ja uutteralla asioihin paneutumisella ja tuloksia aikaansaamalla.
Hallituksen touhu on mennyt todella kummalliseksi kun kuvitellaan silmänkääntötemppujen vievän taloutta kasvuun ja hyvinvoinnin lisääntymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969