Joko Marin on valmiina palaamaan kassaalle töihin 7€ tuntipalkalle? Koska seuraavissa vaaleissa näin tulee käymään että pimatsu lentää pihalle koko puoluessta kun on saanut demarit totaaliseen tuhoon.
Vai käsitetäänkö talousnerona, kun 2022 tulee erä lainaeuroja, joka esitellään kansalle "talouden nousuna".
Mut ihan aikuisten oikeasti: Taitaa Marin olla kymmenien miljardien velkataakan alla, joka siirtyy ensin haluamaansa vasureihin tai vihreisiin, siellä muitakin tuollaisia talousneroja.
.. 5 vuotias autistinen kakara tekis parempaa hallituspolitiikkaa kun nää ”tytöt”!
-sano naapurin Manta. Juuri sama jolla pillunkarvatkin on sekaisin.
Eikös tuo Halla-aho ollut ollut tarjoilijana tobless baarissa?
Ammattitaito on ruostunut. Onneksi Sanna on ylläpitänyt taitojaan wc-siivouksessa joten eiköhän joku homma löydy.
Onsiinä maalaisille maksamista, että veloista selvitään, ja kaupunkilaiset saa edelleen makoilla
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11864563
Alkaa velan lyhentämis aika, jota punavihreät vastustaa.
Ollaan sitten Venetzuola kohta. Voi voi tuota meidän Mattia kun sössi maan talouden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742219
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361863- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201623Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460