Kertoisitteko puolisolle panosta

Anonyymi

Jos olisitte riidelleet edellisenä iltana, suutuspäissään toinen toteaa että tää oli tässä ja sorrut harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa. Heti aamulla saattekin sitten sovittua puolison kanssa riidan. Kertoisitteko miehelle tästä tai haluaisitko puolisosi kertovan tämän sinulle? Vai onko kertomisesta syntyvä haitta suurempi kuin hyöty?

7

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensiks, ei pääsisi moista tilanetta syntyy mutta kuvittellaan tilanne, en kertois enkä haluis miehenikään kertovan, saa vain lisää pahaa kitkaa aikaiseksi.

• Anonyymi

Tieto lisää tuskaa se on fakta!

• Anonyymi

En kertois, kun ei ole pelkoa, että moista tapahtuis. Jos hyppäisin petipuuhiin jonkun toisen kanssa niin olisi jo päättänyt, että se aiempi suhde oli siinä ja paluuta ei ole.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Hyvä, juuri näin. Muuten toimii todella keskenkasvuisesti.

• Anonyymi

Sama juttu. En hyppää heti seuraavaan. Päättymisen jälkeen täytyy rauhoittua ja mennä aikaa, ennen kuin voi katsella muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin

No tämä! Jos suutuksissa sanot että se on siinä, ja samantien hyppäät toisen sänkyyn, ei tässä kyllä ansaitse toista ollenkaan. Ja rakkaus ja toisen kunnioitus on kaukana. Jos näin jostain syystä kävis, lopettaisin sen suhteen ja kärsisin nahoissani minkä olen toiselle tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60