Jos olisitte riidelleet edellisenä iltana, suutuspäissään toinen toteaa että tää oli tässä ja sorrut harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa. Heti aamulla saattekin sitten sovittua puolison kanssa riidan. Kertoisitteko miehelle tästä tai haluaisitko puolisosi kertovan tämän sinulle? Vai onko kertomisesta syntyvä haitta suurempi kuin hyöty?
Kertoisitteko puolisolle panosta
7
899
Vastaukset
- Anonyymi
Ensiks, ei pääsisi moista tilanetta syntyy mutta kuvittellaan tilanne, en kertois enkä haluis miehenikään kertovan, saa vain lisää pahaa kitkaa aikaiseksi.
- Anonyymi
Tieto lisää tuskaa se on fakta!
- Anonyymi
En kertois, kun ei ole pelkoa, että moista tapahtuis. Jos hyppäisin petipuuhiin jonkun toisen kanssa niin olisi jo päättänyt, että se aiempi suhde oli siinä ja paluuta ei ole.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Hyvä, juuri näin. Muuten toimii todella keskenkasvuisesti.
- Anonyymi
Sama juttu. En hyppää heti seuraavaan. Päättymisen jälkeen täytyy rauhoittua ja mennä aikaa, ennen kuin voi katsella muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
No tämä! Jos suutuksissa sanot että se on siinä, ja samantien hyppäät toisen sänkyyn, ei tässä kyllä ansaitse toista ollenkaan. Ja rakkaus ja toisen kunnioitus on kaukana. Jos näin jostain syystä kävis, lopettaisin sen suhteen ja kärsisin nahoissani minkä olen toiselle tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657