Nyt elokuva tuli sitten televisiosta. Leffateatteriin en olisi viitsinyt mennä katsomaan moista fiaskoa. Koska tiesi elokuvan olevan Pamela Tolan käsialaa.
Heti alkumetreillä huomasi, että Tola on mitä ilmeisemmin ottanut vaikutteita, nuoremmalle väelle suunnatusta elokuvasta Napapiirin sankarit. Jossa näytteli itsekin. Pamela Tolalla ei vaan tullut mieleen, että samanlainen koheltaminen ei vaan istu millään tälläisille ikäneidoille.
Ajellaan autonronttosella johonkin ja matkalla seikkaillaan, kaikenlaista sekoillen.
Vedetään kännit, hillutaan ilman vaatteita hotellissa jne. Mukaan on liitetty yhden päähenkilön perhe-elämääkin. Adhd häiriöisen oloinen tytär perheineen, järjestämässä yllätys syntymäpäiväjuhlia. Pääosassa koheltaa kolme, väkisin omituisiksi ja sekopäisiksi muokattua siskosta. Leena Uotilan roolihahmokin on yliopiston sijaan, ainoastaan vailla psykiatrista hoitoa. Saara Pakkasvirtaa tuli ihan sääli, kun hänet on tuon ikäisenä valittu tuollaiseen osaan. Vanhinpana harmajapäisenä siskona, hän joutuu esittämään elokuvan kaikkein pervoimman kohtauksen. Roolit tässä fiaskossa on myös saaneet joka paikan miesnäyttelijät, ärsyttävät Heikki Nousiainen ja Jani Volanen.
Teräsleidit tv ensi-ilta pettymys
Anonyymi
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706