Voisin antaa tukiopetusta ala-astelaisille, yläastelaisille ja lukiolaisille. Olen hyvä mm. biologiassa, englannissa, kemiassa ja äidinkielessä. Matikka, maantieto, historia, uskonto ja yhteiskuntaoppi onnistuu myös. Voin myös tarkistaa erilaisia tehtäviä/projekteja/esitelmiä ja antaa parannusehdotuksia. Tukiopetus tapahtuisi kuopiossa, tehtävien yms. tarkastaminen käy myös netissä. Teen tämän tietenkin pientä palkkaa vastaan.
Tukiopetus
3
56
Vastaukset
- Anonyymi
Huutamallako sinuun saa yhteyden? Hallitset hämmästyttävän kirjon lukion oppiaineita, ainakin omasta mielestäsi. Et kerro mitään muodollisesta pätevyydestäsi, mutta suomen kielen verbien monikkomuotojen käyttö on sinulle vierasta, etkä osaa kirjoittaa propreja isolla alkukirjaimella, mikä ei ole omiaan lisäämään luottamusta kykyihisi.
- Anonyymi
Niin sitä vaan vihataan opettajia ja aivopestään opettajista sihteereitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä vaan vihataan opettajia ja aivopestään opettajista sihteereitä.
Se on kato silla lailla, että vaikka kuinka korkealla herra tai rouva on niin ei sitä muiden puolesta voi päättää, että ”sinuahan kiinnostaa sihteerin työt” jos ei oikeasti kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667