Moi mä oon 11v tyttö 5 luokalla ja mulla ois tulossa koulu uinti joka viikko torstaina kuukauden ajan ja mä oon keksinyt jo teko syitä että en voi tulla mutta tarttisin pari lisää mulla on jo tekosyinä menkat oon kipee ja uikkarit jäi kotiin. Mä oikeasti tartteen vielä ainakin kaksi tekosyytä koska mä EN halua mennä koulu uintiin mä oon pari kiloo ylipainoinen mutta mua silti kiusataan ja muutenkin meidän koululla on iso body shame auttakaa!!!
Koulu uinnin välttäminen
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menisit suoraan sanomaan terveydenhoitajalle rehellisesti, että et halua uida koulussa koska se aiheuttaa sinulle ahdistusta.
Outoa kyllä, että korona aikana on muka uintia edes. Moi. Ikävä kuulla että teillä on tuollaista kulttuuria siellä. Harmillista jos jää uinnit tuon takia väliin. Parin kilon ylipainon ei pitäisi merkitä mitään. Kannattaa kyllä kertoa ihan oikeasti syy esim terkkarille, opettajalle tai vanhemmille. Tuolla oikealla syyllä sinua toivon mukaan ymmärretään ja kuunnellaan paremmin kuin tekosyiden vuoksi. Tsemppiä kevääseesi ja kaikkea hyvää tuosta huolimatta.
t: Julkkis/Kalajoen rovastikunnan nettisaapas- Anonyymi
Jos sinulla on vaikka semmonen ymmärtäväinen opettaja niin voit sanoa tai laittaa sille wilmassa viestiä että mua ahdistaa mun oma keho ja toiset on vähä kiusannu mua siitä että olisinko voinut jättää väliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854