Onko liian iso suuseksiin ?

Anonyymi

Kalu kokoa pituus 18.7cm ympärysmitta 15.5cm , lisäksi lauetessa spermaa tulee tosi paljon pitkinä ruiskahduksina.

8

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnetonta tuo mittailu. Itse olen ainakin sitä mieltä että se ns huippu on tilanteessa jossa mittaaminen ei onnistu! Kun ottaa jäykän munan aikaan mitan esiin, niin huippu on kaukana.

Itselleni eräs nainen sanoit, että isomunainen on ongerlma. Sitä ei saa kunnolla sisään mihinkään minne on aikomus ja se ei tunnu tunnu hyvälle ja mies jolla on todella iso joutuu pettymään.

Mutta tuo mittaileminen ei onnistu itseltä!

• Anonyymi

Vaimoni on nuo mitat ottanut, olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta. Hän sanoo jotta koko on sellainen että ei voi tehdä kaikkea mitä haluaisi, pimppiin ja suihin hän ottaa kyllä oikein mielellään. Peppuun hän haluaisi mutta on liian suuri siihen hommaan tuo elin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni on nuo mitat ottanut, olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta. Hän sanoo jotta koko on sellainen että ei voi tehdä kaikkea mitä haluaisi, pimppiin ja suihin hän ottaa kyllä oikein mielellään. Peppuun hän haluaisi mutta on liian suuri siihen hommaan tuo elin.

Eiköhän se riitä jos nainen tuntee munan isona pillussa ja näkee sen. Munaa viivaimella mittaava nainen vaikuttaa oudolle.

Ja terve normaali ihminen tietää miten kotona tekemättömästä asioista selvitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se riitä jos nainen tuntee munan isona pillussa ja näkee sen. Munaa viivaimella mittaava nainen vaikuttaa oudolle.

Ja terve normaali ihminen tietää miten kotona tekemättömästä asioista selvitään.

Etkö tiedä että seksi on iloinen asia, voi naista kiinnostaa kalun koko ja haluaa sen mitat tietää. Meille seksi on iloinen ja hauska asia voi hullutella mielin määrin, eikä vai tyyliin äkkiä pimeässä ja peiton alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä että seksi on iloinen asia, voi naista kiinnostaa kalun koko ja haluaa sen mitat tietää. Meille seksi on iloinen ja hauska asia voi hullutella mielin määrin, eikä vai tyyliin äkkiä pimeässä ja peiton alla.

Joo! Iloinen asia mutta viivottimella mittaili on järjetöntä. Koko on subjektiivinen kokemus. Joku voi sanoa että on asioita jotka ei onnistu ja toinen sanoo että onnistuu

Kait käsinkin voi tehdä toiselle hyvää ja ottaa munan suuhun osin. Kurkkuun asti tunkeminen ei kai ole muutenkaan hyvä homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! Iloinen asia mutta viivottimella mittaili on järjetöntä. Koko on subjektiivinen kokemus. Joku voi sanoa että on asioita jotka ei onnistu ja toinen sanoo että onnistuu

Kait käsinkin voi tehdä toiselle hyvää ja ottaa munan suuhun osin. Kurkkuun asti tunkeminen ei kai ole muutenkaan hyvä homma.

Ei meillä ole sitä kurkkuun tunkettu, vaimo ottaa suihin sitä sen verran kun voi ja haluaa. Antaa myös todella nautittavaa käsi hoitoa elimelle. Osaa käyttää myös pilluaan siihen malliin että voi pojat.

• Anonyymi

Taidat olla kokematon teinipoika joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe