Vähän puoli kahdentoista jälkeen... Kolme laukausta. Kuuluivat aika läheltä keskustassa, kuuliko muut?
Kuuliko muut ammuskelua eilen illalla?
12
1453
Vastaukset
- Anonyymi
juu kyllä kuulin
- Anonyymi
useamman vuoden ajan Konnevedellä ampuiltu silloin ,tällöin yöllä.
- Anonyymi
Valojuova sarjatulta nähty taivaalle ammuttu.
- Anonyymi
Kuuluu kyllä silloin tällöin ja saa miettimään, että tuleeko kuula kalloon tai ikkunoista sisään.
Myös tuo yöllinen musiikinjumputus korvissa nytkin vielä, kun on jo aamuyö, pikkasen harmittaa. Uneton yö tuli tästäkin. Sattuu kuulumaan sisälle asti ja tuntuu oikein tärinänä kehossa. On jatkuvaa, ei ohiajavasta autoista.
Joillakin ei ole tajua, miten häiritsevät ja terrorisoivat muita lähellä asuvia. Vaan minkäs teet.- Anonyymi
Jo taas paukkuu. Meteliä muutenkin läpi yön viikonloppuisin, sirkkelit pauhaa ja morkoonit soi. Mutta ihanaa kun on kesä taas!
- Anonyymi
Pietilän tiellä yöllä kulkija
- Anonyymi
Onko tuntomerkit ylhäällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuntomerkit ylhäällä?
Tule kirkolle sieltä Pietilän tieltä,jos hyvä säkä käy niin saat maistaa lyijyä.Et taida uskaltaa,huutele vaan penkalta.
- Anonyymi
Elekee ampua , elekee !
- Anonyymi
Iltalenkilläni huomasin pari raatoa siinä Vainiontien ojassa mutta tarkemmin nähtynä siinä lepäilikin muuat tutut pitkänvapunviettäjät Pajutieltä.
- Anonyymi
Sammakoita vain olet nähnyt.
- Anonyymi
Se oli se manu mikä myy niitä rikkinäisiä paskoja ihmisille. Ampunut perämoottoria kuulemmq eilen påissään keskutassa vaikka mien asuun 20km keskustasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329