onko Evelina hot summer girl?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1eb6b469-29d3-4586-b00a-3b14bbac408d
Evelina hot
29
1089
Vastaukset
Kysymykseen, kyllä tuohon vois sormensa polttaa. On hottis. ;)
- Anonyymi
Tarkoititko upottaa?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko upottaa?
Tohonnoi totanoi.
https://mb.cision.com/Public/14594/2635274/b95904fc6fc9230c_800x800ar.jpgEi minulle ainakaan tämä Eveliina ole hottis. Sorry vaan ei nappaa. Livenä kyllä voisi olla toisin, mutta kuvien kautta ei iske. Minkälainen nainen on hottis?
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Tohonnoi totanoi.
https://mb.cision.com/Public/14594/2635274/b95904fc6fc9230c_800x800ar.jpgEikö hän lepakko olekin. Seurustellut Sannin kanssa muutama vuosi sitten. Onko hotimpi kuin Shirly ?
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ei minulle ainakaan tämä Eveliina ole hottis. Sorry vaan ei nappaa. Livenä kyllä voisi olla toisin, mutta kuvien kautta ei iske. Minkälainen nainen on hottis?
Onhan hän naisellisen muotoinen, muodot ne muodot. :)
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän lepakko olekin. Seurustellut Sannin kanssa muutama vuosi sitten. Onko hotimpi kuin Shirly ?
Niin taitaa olla joo. Nojaa, Eve on ehkä enempi mun makuun. Ulkoisesti. Vähän muhevampi.
J-a-n kirjoitti:
Niin taitaa olla joo. Nojaa, Eve on ehkä enempi mun makuun. Ulkoisesti. Vähän muhevampi.
Tykkään, että naisella on vähän lannetta, reittä ja peffaa. Pehmeitä muotoja. Missit on hiukan toisenmoisia. Shirlykin ihan jees on, mutta enempi nuo Even takapyörät mun pään kääntää.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Onhan hän naisellisen muotoinen, muodot ne muodot. :)
XTRA LARGET ALKKARIT!
Anonyymi kirjoitti:
XTRA LARGET ALKKARIT!
Heh, no jos mun pitäs valita kummanko koon mukaan, niin ottasin mielummin sen xl koon pyllerön kun xs. Housunpersus ei saa olla tyhjää. :D
Mitä sitä näplää, jos ei ole mitä näplätä?- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Heh, no jos mun pitäs valita kummanko koon mukaan, niin ottasin mielummin sen xl koon pyllerön kun xs. Housunpersus ei saa olla tyhjää. :D
Mitä sitä näplää, jos ei ole mitä näplätä?Ihana kuulla et joku ajattelee noin.
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla et joku ajattelee noin.
Mä olen vaan perso kaikelle mikä tuntuu käsissä hyvältä. :)
- Anonyymi
Ulkonäkö ei kompensoi älykkyyttä julkkiksellakaan.
- Anonyymi
Evelinahan on sekä tyhmä että ruma. Eikä myöskään osaa hymyillä miellyttävästi kuten naisen kuuluu.
- Anonyymi
Kun riittävästi kuvia muokataan niin on toki hot.
- Anonyymi
Taviksen näköiset naiset saa paljon huomiota somessa kirjoittamalla paska juttuja kuolleista ja muista ihmisistä.
- Anonyymi
Ketkä muut ovat paskajuttuja kuolleista kirjoittaneet?
- Anonyymi
No jaaaaaaa....
Haalea, vaalea mitään sanomaton.
Ei jatkoon. - Anonyymi
Kypsää haukkumista.
🙄 - Anonyymi
Evelinalla on riettaat pakarat.
- Anonyymi
Njaa, jääkaapilla käyty liian usein, ei sitten millään!
Päätä pensaaseen vaan…🌳Mietis miten pehmeä hänen vartalo on painua vasten. Käsillä hipsutella. Ai juku nam ihanan pehmoinen vartalo. 🤪
- Anonyymi
Selviytyjät jakso uusi tulee illalla, muistakaa tiiraill.
- Anonyymi
Tänään pimu valittaa, että miehet ovat arvostaneet hänen reisilihojaan liikaa. Ei kannattaisi, tulee vielä aika, jolloin hän muistelee sitä kaiholla.
- Anonyymi
Eveliina on iso tyttö, lantiot, takamus ja jalat voivat olla kiinteät mutta...liian suuret minun makuuni ainakin tänään, ehkä huomenna on jo eri mieltymys.
Kaunis nainen muuten ja menisihän tuo yhdeksi yöksi tai jopa kahdeksi jos ei asumaan jäisi.
AsianVierestä - Anonyymi
Juu Evelina Pokela.
- Anonyymi
Vielä voi kokeilla ottaa osaa kilpailuun summeri girl vibes 2025 finaali 1.6. ilmoitetaan voittaja 3.6 - palkinnoksi ilmainen Pepsi Max sekä Fazer suklaalevy
- Anonyymi
Siis ohhoh mikä tarina ukki yrittää ollakaan tä mä tytöt hommat ihan erikseen :D mitä hittoo jos tulee tänne ni jo on porukkaa muitakinnn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595