Evelina hot

Anonyymi

29

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymykseen, kyllä tuohon vois sormensa polttaa. On hottis. ;)

• Anonyymi

Tarkoititko upottaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoititko upottaa?

Hmmpm. ☝️😗🎶🎶

• Ei minulle ainakaan tämä Eveliina ole hottis. Sorry vaan ei nappaa. Livenä kyllä voisi olla toisin, mutta kuvien kautta ei iske. Minkälainen nainen on hottis?

• Anonyymi

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Ei minulle ainakaan tämä Eveliina ole hottis. Sorry vaan ei nappaa. Livenä kyllä voisi olla toisin, mutta kuvien kautta ei iske. Minkälainen nainen on hottis?

Onhan hän naisellisen muotoinen, muodot ne muodot. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö hän lepakko olekin. Seurustellut Sannin kanssa muutama vuosi sitten. Onko hotimpi kuin Shirly ?

Niin taitaa olla joo. Nojaa, Eve on ehkä enempi mun makuun. Ulkoisesti. Vähän muhevampi.

• J-a-n kirjoitti:

Niin taitaa olla joo. Nojaa, Eve on ehkä enempi mun makuun. Ulkoisesti. Vähän muhevampi.

Tykkään, että naisella on vähän lannetta, reittä ja peffaa. Pehmeitä muotoja. Missit on hiukan toisenmoisia. Shirlykin ihan jees on, mutta enempi nuo Even takapyörät mun pään kääntää.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Onhan hän naisellisen muotoinen, muodot ne muodot. :)

XTRA LARGET ALKKARIT!

• Anonyymi kirjoitti:

XTRA LARGET ALKKARIT!

Heh, no jos mun pitäs valita kummanko koon mukaan, niin ottasin mielummin sen xl koon pyllerön kun xs. Housunpersus ei saa olla tyhjää. :D

Mitä sitä näplää, jos ei ole mitä näplätä?

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Heh, no jos mun pitäs valita kummanko koon mukaan, niin ottasin mielummin sen xl koon pyllerön kun xs. Housunpersus ei saa olla tyhjää. :D

Mitä sitä näplää, jos ei ole mitä näplätä?

Ihana kuulla et joku ajattelee noin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuulla et joku ajattelee noin.

Mä olen vaan perso kaikelle mikä tuntuu käsissä hyvältä. :)

• Anonyymi

Ulkonäkö ei kompensoi älykkyyttä julkkiksellakaan.

• Anonyymi

Evelinahan on sekä tyhmä että ruma. Eikä myöskään osaa hymyillä miellyttävästi kuten naisen kuuluu.

• Anonyymi

Kun riittävästi kuvia muokataan niin on toki hot.

• Anonyymi

Taviksen näköiset naiset saa paljon huomiota somessa kirjoittamalla paska juttuja kuolleista ja muista ihmisistä.

• Anonyymi

Ketkä muut ovat paskajuttuja kuolleista kirjoittaneet?

• Anonyymi

No jaaaaaaa....
      Haalea, vaalea mitään sanomaton.
      Ei jatkoon.

• Anonyymi

Kypsää haukkumista.

🙄

• Anonyymi

Evelinalla on riettaat pakarat.

• Anonyymi

Njaa, jääkaapilla käyty liian usein, ei sitten millään!

Päätä pensaaseen vaan…🌳

• Mietis miten pehmeä hänen vartalo on painua vasten. Käsillä hipsutella. Ai juku nam ihanan pehmoinen vartalo. 🤪

• Anonyymi

Selviytyjät jakso uusi tulee illalla, muistakaa tiiraill.

• Anonyymi

Tänään pimu valittaa, että miehet ovat arvostaneet hänen reisilihojaan liikaa. Ei kannattaisi, tulee vielä aika, jolloin hän muistelee sitä kaiholla.

• Anonyymi

Eveliina on iso tyttö, lantiot, takamus ja jalat voivat olla kiinteät mutta...liian suuret minun makuuni ainakin tänään, ehkä huomenna on jo eri mieltymys.
      Kaunis nainen muuten ja menisihän tuo yhdeksi yöksi tai jopa kahdeksi jos ei asumaan jäisi.

AsianVierestä

• Anonyymi

Juu Evelina Pokela.

• Anonyymi

Vielä voi kokeilla ottaa osaa kilpailuun summeri girl vibes 2025 finaali 1.6. ilmoitetaan voittaja 3.6 - palkinnoksi ilmainen Pepsi Max sekä Fazer suklaalevy

• Anonyymi

Siis ohhoh mikä tarina ukki yrittää ollakaan tä mä tytöt hommat ihan erikseen :D mitä hittoo jos tulee tänne ni jo on porukkaa muitakinnn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50