Olen 19 vuotias ja haluaisin että joku vähän opettaisi seksiä. Haluaisin ottaa suihin, alapään nuolemista ja ihan perus panemista. Olen lahden alueelta, eli tästä tai läheltä. myös toinen neitsyt käy, voidaan oppia yhdessä. Olisiko joku kiinnostunut ensi viikolla asioita tekemään?
Kik, susanna282
Opetusta nuorella naiselle
14
1525
Vastaukset
- Anonyymi
Ota tällainen vanhempi kokennu opettaja. Sen jälkeen voit touhuta ikäistesi kanssa ja olet pro
- Anonyymi
Yhdessä oppiminen mahdollisimman samanikäisen kanssa on kaikkein parasta. Etsi sopiva ihminen livestä ja älä hölmöile netistä. ”Kokeneemmat” on aina huijareita. Terveisin 50v mies.
- Anonyymi
Tarjouduin kokenneex opettajax enkä silti oo huijari
- Anonyymi
Laitoin viestii. tv. 21v
- Anonyymi
Ihguu öööö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihguu öööö
Yllättävän monipuolista tekstiä? 😮
- Anonyymi
Saitko vastaustakin?
Hei olen vapaa pasi 50/183 ja Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina. 0458889795
Upeetahan sut olis nostaa tuohon sängylle.Avata Ihanat reidet ja työntää kieli häpyhuulien väliin.Nostaa pakaroiden alta ja maistaa peppureikää!56v Iso ja karvainen mies
- Anonyymi
Laita viestiä 0452722002
- Anonyymi
Ja kuka vittu säkin sit oot muka?
- Anonyymi
Olen 20v mies olen neitsyt voisin panna sun kaa
- Anonyymi
Kyl
- Anonyymi
Oon tosi kokenu 12wee, Pyydä mitä vaa, vaikka emalipottaa!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104