Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä

Korjaus Lassi Koskelan uneen Paavo Väyrysestä

Kirjoitin kaksi päivää sitten, että Lassi Koskela olisi nähnyt v. 1985 unen Paavo Väyrysen uskoontulosta ja presidenttiydestä.

Sain tänään Koskelalta tarkennuksen, että hän on nähnyt monia unia vuodesta 1985 alkaen, mutta että tämän minulle lähettämänsä unen hän näki tämän vuoden tammikuussa.

Odotan siis, että Paavosta tulee ensin jokin ministeri, sitten presidentti ja uskoontulo sekä minun yhteistyöni Paavon kanssa, joka on minun työparini.

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruaaaahhhhhhhhhh

• Anonyymi

"Odotan siis, että Paavosta tulee ensin jokin ministeri, sitten presidentti ja uskoontulo sekä minun yhteistyöni Paavon kanssa, joka on minun työparini."

Ja kun näin ei tapahdu, pystytkö myöntämään että pieleen meni taas?

• Anonyymi

Tuon tarkistetunkin profetian jälkeen Paavo Matti Väyrynen, tuo Kemin lahja Moskovan Kremlin diktaattoreille, tulee pysyttelemään poissa Suomen tasavallan presidentin virasta, ja aivan samasta syystä kuin Donald John Trumpille kävi toiselle kaudelle pyrkiessään, koska äänestäjien enemmistö ei halua häntä tuohon virkaan.

"Ja kun näin ei tapahdu, pystytkö myöntämään että pieleen meni taas?"

Älä nyt sentään mahdottomia vaadi.
        Kyllä Jouko Piho voi tuoda koska vain Kuun taivaalta, mutta että myöntäisi joskus puhuneensa palturia, niin sellaista rehellisyyttä me emme tule näkemään näiden itsensä korottaneiden joukoissa(!).
        Ja kun Väyrysestä ei tulekaan presidenttiä, niin profetoin väkevästi, että Saatana saa tälläkin kertaa siitä syyt niskoilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe