Mikä painepesuri sopii sellaiseen käyttöön,
jossa pesuvesi otettaisiin pakettiautossa olevasta säiliöstä.
Halvimmat mallit vaativat kai yleensä paineveden?
Teholla ja varusteilla ei niin suurta väliä. Käyttöpaikalla on 1- ja 3-vaihe sähköt.
Mikä painepesuri
11
19845
Vastaukset
- sopisi
pieni KÄRHERI se ei tarvii painevettä on itse imevä.
- ei kannata
ei ne kaikista pienimmät kärcherit hiiliharjamoottoreilla ole itseimeviä. osta semmonen kärcheri missä on alumiini tai messinkipumppu. jos on paljon käyttöä ni ammattimalli sitte. kärcherillä on ammatti ja kuluttajakoneet erikseen.
ei kannata kirjoitti:
ei ne kaikista pienimmät kärcherit hiiliharjamoottoreilla ole itseimeviä. osta semmonen kärcheri missä on alumiini tai messinkipumppu. jos on paljon käyttöä ni ammattimalli sitte. kärcherillä on ammatti ja kuluttajakoneet erikseen.
ja varaosat huimissa hinnoissa muihin verrattuna.
Muun merkkisen saa jo kunnollisen Kärcerin harrastepesurin hinnalla.
- teuvo
ostin clen 1800:n agrimarketista. pitäis olla itseimevä en vielä ole kokeillut...
- Allu
Minkä hintainen toi CLEN 1800 oli näin jossain mainoksen CLEN pesureista onko minkä maalaisia. Mulla on ollut Bilteman pesuri yli kymmenen vuotta mutta alkaa laskemaan alleen ekä mahda saada siihen enää osia kun Biltema lopetti pesureiden myynnin. Muuten ihan hyvä peli 120BAR:ia
- Adam
Osta Stihl, saat 2 vuoden takuun siihen. Varaosia löytyy, muistaakseni kaikki mallit imeviä. Pitää vaan muistaa laillaa imusiivilä jos sadevesiastiasta tai järvestä ilmee... Sulla ei tosin taida olla sitä ongelmaa! Eikä hinnatkaan ole pahoja! Suosittelen
- -*-
Stihl on minulle painepesurina tuntematon, enemmänkin moottorisahoina ym. pienkoneina tunnettu. Missä niitä myydään?
- korjaaja_
-*- kirjoitti:
Stihl on minulle painepesurina tuntematon, enemmänkin moottorisahoina ym. pienkoneina tunnettu. Missä niitä myydään?
Samat liikkeet, jotka myyvät muita Stihlin pienkoneita, myyvät myös painepesureita. Vaikka myymälässä ei ole esillä pesureita niin ainakin tilaamalla saa. Näin meillä.
- Adam
-*- kirjoitti:
Esim Valtran myymälöissä on aika monella paikkakunnalla!
- kewitön
Adam kirjoitti:
Esim Valtran myymälöissä on aika monella paikkakunnalla!
Kuka myy Stihlin pesuria Turun seudulla?
- veke
Kallis, mutta kestävä-parhaasta päästä. 11vuotta käytössä-vain kahvarikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431