Mää olin lämpövoimalaitoksella siivoomassa. Niin tohkeissaan imuroin turvepölyä tuosta vaakapalkista joka oli lämmityskattilan kyljessä. Pää osui kierreruuviin joka törrötti kattilasta. Onneks en horjahtanut kun ois ollut 10 kerroksen pudotus alas. En heti hokannut että veri tirsus kun luulin että se on hikeä30-asteen lämmössä. Sitte tuli tehtaan työnjohtaja sanomaan kun kuljettimen päällä hyppelin että joku oli kans samaa tehnyt ja kropan toinen puolisko lähti eri suuntaan kun yläpää. Mää oon nähnyt lapsesta asti siitä painajaisia. Mutta voin nyt kuiteskin kuunnella; kaunis aamuaurinkomme, kuinka palstat kirkkaasti
Tehtailla mää hyppelin
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta mun lempivirsi on; Jesus sana elämän
- Anonyymi
06-8221619 tämän mää muistan. Se ei enään soi. Mutta muistan elämässäni kolme soittoa. Tuo oli kotinumero
- Anonyymi
Niinhän se on, että oravankin voi opettaa lentämään. On sitä tullut kokeiltuakin joskus silloin, kun oli vielä kunnon lumitalvet ja kuurankukkia siellä täällä. Ei me luontokappaleista turhaa välitetty, kun kesäisin aina lauttarannasta haettiin pieniä kiviä. Ahvenia ja joskus särkiäkin pakastin, vaikka ei siitä juuri iloa ollut. Keväällä oli ennen paksut jäät ja lumikuormat raskaat, mikäli muistan edes osapuilleen oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625