Melkoista jänkkääjä porukkaa,mopopojat on jo maalitettu jonkun pikku maalin suhtaamisen takia..aikuiset keski-ikäiset some kuninkaat ovat jo petaamassa vankilatuomioita moisesta... ei oo muutamilla tyypeillä enää kaikki inkkarit kanootissa....ei tässä muuta
Imatra imatralaisille fb ryhmä
28
1577
Vastaukset
- Anonyymi
Korjataan eläkeikäiset somekuninkaat🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mitäs pena on mieltä tästä?
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Häirikön ryhmät on ala-arvosii....
Mitä sie tuolla tarkoitat?
- Anonyymi
8 tuhannen euron vahingot eivät ole pikku juttu.
https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/4106310- Anonyymi
Me veronmaksajathan tämän maksamme loppupelissä. Ihan turha kulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me veronmaksajathan tämän maksamme loppupelissä. Ihan turha kulu.
Ja mopopojat pitäisi heittää vankilaan?😂😂 Taitaa palstapapoilla pikkaisen viirata päässä😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mopopojat pitäisi heittää vankilaan?😂😂 Taitaa palstapapoilla pikkaisen viirata päässä😂😂😂
Kuka noin on sanonut?
- Anonyymi
Jonnet perseilee ja kuvittelee että se olis joku kansalaisoikeus. Vitun naurettavat nukkapippelit 😂
- Anonyymi
Up....
- Anonyymi
😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁😁😁😁
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
- Anonyymi
🚴♂️🚴♀️🚴
- Anonyymi
🖕🖕🖕
- Anonyymi
Mopopojille on onneksi nyt uudet paikat mihin mennä
- Anonyymi
Ei oo inkkarit kanootissa siellä...
- Anonyymi
Ihan pena 💕💕
Onks helsingin rouval ollu taas minuu ikävä, vai lähetteleeks joku somekerman miehist miulle sydämii 🔥
- Anonyymi
Onks helsingin rouval ollu taas minuu ikävä, vai lähetteleeks joku somekerman miehist miulle sydämii 🔥
Me kaikki rakastetaan sua ikään ja sukupuoleen katsomatta.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki rakastetaan sua ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Vai MUA rakastatte, hah haa...
- Anonyymi
Jos et ole puolellamme olet meitä vastaan. Sillä periaatteella tää palsta näyttää toimivan.
- Anonyymi
SUA SUA BYE BYE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUA SUA BYE BYE
Somekerma rakastaa Penaa???
- Anonyymi
Penan toive ajattelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somekerma rakastaa Penaa???
Penan toive ajattelua 🔥
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441