Ovat valmiita tuhoamaan tieteellisiä tosiasioihin keskittyviä kirjoja. Noin tunti sitten naapurissa asuva pappi repi tänään roskakatoksessa sivuja irti tietosanakirjoista ja nakkeli niiden kirjojen kansia kierrätykseen. Tulisi uskontojen hävetä. Yhytin kirkon miehen itseteossa kun olin viemässä biojätteitä roskakatokseen.
Näin paljon kirkko vihaa tietoa, sivistystä ja tiedettä
8
<50
Vastaukset
"Noin tunti sitten naapurissa asuva pappi repi tänään roskakatoksessa sivuja irti tietosanakirjoista ja nakkeli niiden kirjojen kansia kierrätykseen."
Ehkäpä naapuri halusi säästää tilaa poistamalla massiivisen tietosanakirjasarjan pölyttymästä kirjahyllystä ja hän on siirtynyt Wikipedia-aikaan kuten monet ateistit.- Anonyymi
Ateistit ovat valmiita repimään sukupuolielimiä irti 15-vuotiailta, koska vihaavat cis-normatiivisuutta.
- Anonyymi
Aloittaja valehtelee, kuten valitettavan monet ateistit toisinaan tekevät.
Aloittaja on uskovainen, joka tekeytyy ateistiksi. Tällainen epärehellinen false-flaggaaminen on hänelle tyypillistä.
- Anonyymi
Kirjolla on historiaa todallakin tehdä tälläisä, ja he ovat pidättäneet tieteen kehitystä pitkään. Mutta tänä päivänä tuollaisen sanominen on suorastaan typerää. Kirkko ei enää uskalla olla teiteen edessä ja pyrkii rehellisesti olemaan mukana sen tuloksissa.
Se jos joku yksityinen hemmo näkee maailman vielä vanhan tavan mukaan ei liity muihin mitenkään. Onhan vieläkin olemassa nuoren maan kretionisteja ja littean maan kannattajia, vaikka he ovat täysi vitsi. Eikä näitä kannata sekoittaa valtaosaan.- Anonyymi
Se on jännä näillä palstoilla kuinka wannabe ateistit heittelevät valheita. Heille kuitenkin aina pistetään luu kurkkuun ateistejen toimesta toisin kuin kristityillä vastaavilla kanavilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jännä näillä palstoilla kuinka wannabe ateistit heittelevät valheita. Heille kuitenkin aina pistetään luu kurkkuun ateistejen toimesta toisin kuin kristityillä vastaavilla kanavilla.
Kun kristityillä on aina Luu kurkussa? Miksi yleistät paska Hellari?
Saunassa humalassa tonttuilevat Hellarit taas saattavat tehdä vaikka mitä, esimerkiksi kaataa vahingossa kylmää löylyvettä sukuelimilleen ja hätkähtää tästä niin, että lyövät kyynärpäänsä saunan seinään, jolloin saunavuoroaan odottavat luulevat, että pakkanenko se siellä paukkuu.
Olen sinua parempi KRISTITTY!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Olisit mennyt repimään raamattua kaveriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421