Mitä teet vanhoille hajuvesille?

Heitätkö roskiin, laitatko kiertoon, teetkö Novitshokit, käytätkö ilmanraikastimena/huonetuoksuna vai jotain muuta, mitä?

Mä käytän huonetuoksuna.

30

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhat hajuvedet menee roskiin. Tunnistan ne vanhoiksi pahaksi muuttuneesta hajusta, en halua sitä lemua enää minnekään leijailemaan.

xLiner

• Okei. Mä olen suihkauttanut paskahuusiin eli vessaan niistä suihkauksen. Paskanhajun voittaa.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Okei. Mä olen suihkauttanut paskahuusiin eli vessaan niistä suihkauksen. Paskanhajun voittaa.

Haha, no varmasti 😂 Mulla on vessassa omat hajunsyrjäyttäjät. Ja ilmanvaihto toimii aika hyvin, ei jää käryt seisomaan.

Oon huomannut, että hajuvesi menee hetkessä huonoksi jos se on liian kuumassa (kesällä autossa) tai auringon paisteessa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Haha, no varmasti 😂 Mulla on vessassa omat hajunsyrjäyttäjät. Ja ilmanvaihto toimii aika hyvin, ei jää käryt seisomaan.

Oon huomannut, että hajuvesi menee hetkessä huonoksi jos se on liian kuumassa (kesällä autossa) tai auringon paisteessa.

xLiner

No meillä on yks erittäin pahanhajuinen pussieläin, joka haisee rankkitynnyrille. Ja se mulkoilee mua tuolta sohvalta, kun hörötän tätä viestiä kirjoittaessa. 😆

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

No meillä on yks erittäin pahanhajuinen pussieläin, joka haisee rankkitynnyrille. Ja se mulkoilee mua tuolta sohvalta, kun hörötän tätä viestiä kirjoittaessa. 😆

😄 Ton yhden pussieläimen tuotokset ei vessassa juuri haise, mutta sen tuotoksen tiivistämisessä on kyllä kestämistä.. joskus sumuttelen ilmanraikastetta perään 😬🤢😷

xLiner

• Anonyymi

Yleensä laitan kiljun sekaan käymään. Ainakin partavedet, hajuvesiä ei minulla ole.

• Huh huh. 🙊

• Anonyymi

Käytän ne huonetuoksuna.

• Sama. 👍

• Anonyymi

Mä olen joskun kauheessa darrassa juonut ennen töihin lähtöä. Peittää mukavasti vanhan viinan tuoksut.

• Menneniä?

• Mulla on villi veikkaus, että 60-70 vuotiaat naiseläjät on elämänsä aikana kipanneet niitä tynnyriin ja käyvät siellä sitten aamu-uinnilla, sen perusteella kun kävelevät jossain kaupassa ohi. Jokainen vastaantulia hieroo silmiään ja yskii... onneksi nykyään on maskit. 😝

• Hyh, saa pään kipeäksi niistä hajuvesi troolaajista. 😵🤯

• Anonyymi

Ei se maski mitään hajuja poista. Kyllä se pitää olla ihan hengityssuojaimen yhdistelmäsuodatin. Niistäkin on kokemusta. Kaverin kanssa oltiin töissä ja itselläni oli yhdistelmäsuotimet ja hänellä pelkät pölysuojaimet.

Aikani siinä sitten rupsuttelin, kunnes kaveri tuli huutamaan viereen, lopeta jo se piereskely, nämä moottorimaskit kun oikein imaisevat sen hajun tänne maskin sisään.

• J-a-n kirjoitti:

Hyh, saa pään kipeäksi niistä hajuvesi troolaajista. 😵🤯

No varmaan tottuneet jo itse siihen ja hajuaisti muutenkin kehno, niin oikeesti kirvelee silmiä oikein, kun ohi kävelevät. Toinen on joku hissi sellaisen ladyn jälkeen! 😳🤯

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se maski mitään hajuja poista. Kyllä se pitää olla ihan hengityssuojaimen yhdistelmäsuodatin. Niistäkin on kokemusta. Kaverin kanssa oltiin töissä ja itselläni oli yhdistelmäsuotimet ja hänellä pelkät pölysuojaimet.

Aikani siinä sitten rupsuttelin, kunnes kaveri tuli huutamaan viereen, lopeta jo se piereskely, nämä moottorimaskit kun oikein imaisevat sen hajun tänne maskin sisään.

No ei niin, kunhan vitsailin. 😄 Tehosti sanomaa..

Mäkin tiedän ne selän takaa ilman ottavat moottorimaskit, joskus toinen tahallaan käy murjasee kunnon käryt sinne, niin sehän vetää maskin täyteen sitä leijaa. Tiedän yhden tapauksen, kun krapulainen hitsari viskas laatat, kun toinen noin teki. 😆

• interlocutrice kirjoitti:

No varmaan tottuneet jo itse siihen ja hajuaisti muutenkin kehno, niin oikeesti kirvelee silmiä oikein, kun ohi kävelevät. Toinen on joku hissi sellaisen ladyn jälkeen! 😳🤯

Ihan mielikuvittelu jo käy päähän. Ihmiset haisee muutenkin voimakkaasti. Mulla on sellainen hajujen sinfonia aina kauppareissutkin, että en paljon viihdy kaupoissa. Liian herkkä nenä, liian herkät korvat ja silmät.

😂

• J-a-n kirjoitti:

Ihan mielikuvittelu jo käy päähän. Ihmiset haisee muutenkin voimakkaasti. Mulla on sellainen hajujen sinfonia aina kauppareissutkin, että en paljon viihdy kaupoissa. Liian herkkä nenä, liian herkät korvat ja silmät.

😂

No naapurilla on superkuulo, vaikka on jo aika vanhahko nainen... se oli kuullut jonkun ilotulituksen, vaikka kukaan muu tässä lähellä ei. 🙄
        Se toisaalta on myös aika taakka, jos aistit on herkät..🙄

No naapurilla on superkuulo, vaikka on jo aika vanhahko nainen... se oli kuullut jonkun ilotulituksen, vaikka kukaan muu tässä lähellä ei. 🙄
        Se toisaalta on myös aika taakka, jos aistit on herkät..🙄

Heh, justiinsa. 😆💥

• J-a-n kirjoitti:

Heh, justiinsa. 😆💥

Joo, kerran se pahastui kun olin yöllä aukonut ja sulkenut autonovia. Ei ollut saanut unta, tai heräsi siihen pamakseen...🙄

Moottoripyörästä kuulemma lähtee kauhee murina ja varmaan säpsähtää sitäkin kun turautan täällä sohvalla kotonani. 😆

Joo, kerran se pahastui kun olin yöllä aukonut ja sulkenut autonovia. Ei ollut saanut unta, tai heräsi siihen pamakseen...🙄

Moottoripyörästä kuulemma lähtee kauhee murina ja varmaan säpsähtää sitäkin kun turautan täällä sohvalla kotonani. 😆

Voi helvetti, että luulokuuloinen. 🙄

• J-a-n kirjoitti:

Voi helvetti, että luulokuuloinen. 🙄

Ikävä kyllä ihan kuulokuuloinen...🙄

Vähän välillä rasittava, mutta onneksi ihan kuitenkin hyvät välit...😊

• Anonyymi

Lainasin tässä taannoin kirjastosta suht uuden kirjan, Hakaristirouvat (2020). Löyhkäsi koko kirja jollekin karmeelle hajuvedelle. Piti vähän nieleskellä sitä kirjaa lukiessa, haju oli niin tyrmäävä. Ei kirjaston kirjoissa kyllä juuri koskaan mikään noin pahasti dunkkaa, ennen aikaan tupakki saattoi joskus vähän haista sivuilta, mutta ei nykyään enää. Mutta tämä oli kyllä tyrmäävä lukukokemus, eikä kirjan sisällön perusteella. Millanenhan vanha daami lie sitäkin kirjaa buduaarissaan lueskellut..

• No sehän tarttuu kirjansivuihin hajut hyvin. Missähän lie hajuvesipullon alla pidellyt.

• Anonyymi

Älkääs nyt viitisikö, ei hajuvedet mene pilalle. Meikäläiseltä löytyy wc:n peilikaapista yli 20 vuoden ikäisiä hajuvesiä, kuten Mennen, Tabac, Barracuda, Axe ja Calvin Klein.
      Menneniä vaan kainaloon ja rintakehälle, niin naisia kaatuu.
      Hajuveden tuoksu paranee vanhetessaan ainakin naisten reaktiot puoltavat sitä vahvasti ja naiset kiinnittävät huomionsa meikäläiseen.

• Jos se on vaan vanhenevan miehen tuoksu ja charmi ja sinä syytät hajuvettä. 😜

• Anonyymi

Naisua kaatuu mitta ei siitä syystä kuin sinä kuvittelet. 😷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisua kaatuu mitta ei siitä syystä kuin sinä kuvittelet. 😷

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Suihkautan edellä kävelevän p....seen.

• Anonyymi

Jos lisäät vanhentuneeseen hajuveteen hieman vettä ja glyserolia tuoksun pitäisi parantua, tai ainakin sen vanheneminen hidastuu, glyselorin takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      685
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60