Moi, olin aika yksinäinen yläasteella. Siitä on nyt muutama vuosi kun päätin peruskoulun. Mulla oli yksi kaveri mutta eri luokalla niin ei nähty koko ajan. Sen jälkeen mulla on ollu huono itsetunto ja tuntuu usein julkisilla paikoilla että kaikki vihaa mua, vaikka ne ei ees tunne mua. Tai jos laitan viestin jollekin ja kerron esim mun elämästä ni heti tuntuu ettei sitä toista kiinnosta ollenkaa et miks ees teen näin. En haluis mennä terapiaa ku vieraalle puhuminen ei oikee tunnu mun jutulta vaik se varmaa vois auttaa.
Tuntuu kuin kaikki vihaisivat minua
Anonyymi
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
sekasin247.fi -chat voisi auttaa. Niiltä voisi kysyä neuvoa mikä olisi ehkä sinulle sopiva apu ja minne uskaltaisi mennä. Vähintäänkin saa keskistelu apua sekaisin chatista ilman, että se on terapiaa ja ei tarvitse tavata vierasta kasvotusten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595