Suositelkaa facebook ryhmiä.
Olen uusi facebookin käyttäjä ja en tiedä mitä ryhmiä siellä on.
Onko jossain nähtävillä lista mitä ryhmiä siellä on.
Kiitos.
Facebook ryhmät.
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan Persi
- Anonyymi
Niitä ryhmiä on helppo etsiä ihan sen mukaan mikä sinua kiinnostaa. Kirjoitat siihen ylös suurennuslasin viereen hakusanan niin alkaa löytymään. Jos esim käsityöt kiinnostaa niin hakusanaksi vaan käsityöt ja sitä rataa eteenpäin. Siellä on tosin paljon ryhmiä jotka on suljettuja niin että sisältöä näkee vain jäsenet, ainoastaan julkisista ryhmistä näkee myös sellaiset jotka ei ole jäseneksi hakeneet. Aloita vaikka etsimällä ja liittymällä paikkakuntasi puskaradioon niin sieltäkin voit saada vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647