Vein vuosi sitten kuluttajariitalautakuntaan Vivuksen lainan kohtuuttomat kulut. Sain kuluttajariitalautakunnasta päätöksen, jonka mukaan Vivuksen kuuluisi palauttaa minulle liikaa maksettu summa. Laina on ollut siis jo kokonaan maksettuna.
Noh, itse ongelmaan. En saa ketään Vivukselta enää kiinni, koska heillä ei ole Suomessa toimintaa.
Mihin voin enää jättää vaatimukseni?
Pääseekö yritys todella karkuun vastuuta lopettamalla vain Suomessa?
Vivuksen lopettaminen ja sen aiheuttamat ongelmat
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kun toimintaa ei ole Suomessa, et valitettavasti tule saamaan rahojasi takaisin. Yritys on myös lopettanut lainojen perimisen...Voithan kokeilla löytyykö googlesta yhteystietoja, mutta vaikka löytyisikin, niin epäilen ettet saa ketään enää kiinni.
Pakko kysyä, että milloin olet tarkalleen ottaen laittanut asian kuluttajariitalautakuntaan? Itse laitoin 12/2019, asia kirjattu vastaanotetuksi 1/2020, tämän jälkeen kirjeenvaihto joka oli helmikuussa ja siitä asti lukenut se ”kirjeenvaihto”. Ihmettelen, miten sinä oot voinut jo saada vastauksen? Vai eikö vivus ottanut asiaan mitään kantaa? Mietin vaan että kauankohan pitää vielä odotella:/ - Anonyymi
Et saa mitenkään rahojasi takaisin. Ei sulla ole mitään käytännön mahdollisuuksia saada niitä. Vivuksella ei ole omaisuutta Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804