Flowta päivään. Aloitin siis kotimaisista raaka-aineista valmistetun tuotteen käytön. Olin tooooodella skeptinen, koska noh mitä nyt noihin terveystuotteisiin ja verkostomarkkinointiin on uskominen. Aloitin kuitenki minulle kaupatun kolmivaikutteisen kotimaisen tuotteen käytön nimeltä Flow. Sen valmistuksessa on käytetty mm. puolukkaa ja sen sanotaan lisäävän energiaa, tehokkuutta, rasvanpolttoa yms. Tuote tuli postiin joka sisälsi 7xpientä annospussia geelimäistä mönjää. Suositus käytöstä oli Max 2 pussia päivässä ja aloitin yhdellä pussilla päivässä sekoittamalla pussin sisällön veteen. Tuote oli hyvän makuista. Parin päivän käytön jälkeen huomasin, että olen paljon pirteämpi ja jaksan jopa työpäivän jälkeen siivota ja tehdä kotona ruokaa ilman että tarvitsee potkia itseään persuksiin. Jaksoin jopa lähteä lenkille ja sain paljon enemmän päivässä aikaiseksi. Myös ihoni alkoi voida paremmin varsinkin kasvoissa ( aknen kanssa tapellut vuosia). En tiedä onko tuotteella sinänsä vaikutusta oikeasti vai ajattelenko vain, mutta oli tai ei sen ansiosta elämän laatu on parantunut huomattavasti ja jaksan paremmin. millaisia kokemuksia muilla on ? Itse aion jatkaa tuotteen käyttöä jatkossakin.
Boostia päivään
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499