Onkos ne vahvoja huumeita, isä käytti niitä joka viikonloppu kun olin penska, ei näyttänyt hyvältä.
Kossu ja nortti
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole huumeita.Olisit onnellinen ettei vetänyt heroiinia suoneen. Koskenkorva on alkoholia ja nortti tupakkaa.Eivät ole huumeita. Missä olet ollut kun koulussa on puhuttu huumeista?
- Anonyymi
ja jos pistää kahvin sekaan lusikallisen kaakaota ja päälle maitoa niin on sekakäyttäjä
- Anonyymi
Päihdyttäviä kemikaaleja ne ovat niinkuin muutkin huumeiksi luokiteltavat aineet ja kummankin yhteenlasketut yhteiskunnalliset menot ovat varmaankin suurempia kuin muiden päihdyttävien kemikaalien yhteensä
- Anonyymi
eli olut/siideri on kanssa vahvoja huumeita.Miksi mä mulle ei ole tullut vieroitusoireta näistä kun viimeksi syksyllä 2019 ottanut näitä huumeita. Kahvikin on vahva huume kun monet on riippuvaisia siitä heti aamulla. Eli jos ei saa kahvia niin siitä voi tulla vierotusoireita.Ihan kamalaa. Tälläset vahvat huumeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli olut/siideri on kanssa vahvoja huumeita.Miksi mä mulle ei ole tullut vieroitusoireta näistä kun viimeksi syksyllä 2019 ottanut näitä huumeita. Kahvikin on vahva huume kun monet on riippuvaisia siitä heti aamulla. Eli jos ei saa kahvia niin siitä voi tulla vierotusoireita.Ihan kamalaa. Tälläset vahvat huumeet.
Lisään vielä että näitä kovia huumeita nauttivat kaiken ikäiset. Mullakin menee kovia huumeita monta kertaa päivässä kun juon janoon hanavettä.Se on vasta vahva huume.Siitäkin voi tulla vakavia oireita jos nauttii liian vähän tai liikaa.Mitäköhän mä nauttisin ettei olis niin päihdyttäviä aineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890