Ylen uutinen aiheesta, juttua voi myös kommentoida tunnuksella: https://yle.fi/uutiset/3-11905900
Yle: vähemmistö helsinkiläisistä kuuluu kirkkoon
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Piispa Laajasalo sanoo jutussa, että nyt on heräämisen paikka. Mitä piispa on itse tehnyt paitsi porsastellut verorahoilla? Ei ole kauheasti julkisuudessa näkynyt piispaksi noustuaan.
- Anonyymi
Ilouutinen
- Anonyymi
Kirkon johtoryhmään kuuluva Teemu Talousrikollinen miettii, miksi kirkolla on niin surkea maine. Kannattaisiko katsoa peiliin muutenkin kuin vaatimatonta hymyä harjoitellakseen?
- Anonyymi
Kommentit paljastavat kansan olevan yli 90 prosenttisesti kirkon etuoikeuksien poiston kannalla sekä kirkon ja valtion erottamisen kannalla. Kirkon puolustajat loistavat poissaolollaan.
- Anonyymi
Kyse ei välttämättä ole pelkästään kirkosta eroamisista vaan myös poismuutoista.
Tilastokeskuksen mukaan Helsinki on nykyään muuttotappiokunta suomen- ja ruotsinkielisten osalta ja väkiluvun kasvua ylläpitää runsas maahanmuutto ja maahanmuuttajistahan aniharva kuuluu luterilaiseen kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657