Jaanan parjaajille

Totuus on selvinnyt. Olette johtaneet minua julmasti harhaan! Jaana on ollut kaiken aikaa minulle ja mahtipurjolleni uskollinen. Puheet hänen ja Raunon luvattomista kohtaamisista on valhetta. Kuten eräs ystävällinen herrasmies juuri poistetussa ketjussa totesikin- Rauno on homoseksuaali ja sellaisena pysyy.

En enää koskaan epäile Jaanan uskollisuutta. Juhlistan tätä tänään kolmen mahtipurjon kera ja purjotan häntä sydämeni pohjasta jokaiseen väliin ja aukkoon, Jaanan vapistessa allani kiihkosta!

Rauno, pahoittelut myös sinulle turhista syytöksistäni. Et ole naisten mies, olet vain sipulivaras. Se on pieni paha verrattuna siihen, mitä hetken epäilin sinun tehneen rakkaan vaimoni kanssa.

p.s.

Silliä ja sipulia kaupan! Mahtipurjot puoleen hintaan ja hunajasipuliteet kaupan päälle!

16

75

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valehtelet. Vaimosi on juuri allani vapisten kiihkosta. Naiset ovat petollisia!

• Varmasti joku toinen Jaana. Pidähän daamistasi hyvää huolta ja tarjoa kunnon purjoa! Jos omasta takaa ei löydy, niin minä voin myydä pari kappaletta, että pääsette mukavasti euforiaan ja onnellinen loppu on taattu.

Minun Jaana juuri tuossa vieressä askartelee kepasipuleista ja kondomeista anaalihelmiä. Upea näky!

• Anonyymi

Näin on, Rauno ei naisiin kajoa!

• Anonyymi

Ottaisin kilon kuutossilliä ja pikkasen kahvin.

• Tämä selvä! Tuossa onkin juuri Jaanan herkullista tummapaahtoista sumppia pihisemässä.

• Suljemme tänään poikkeuksellisesti klo 17:30. Aiomme viettää ihanaa aattoa silleen.. Mukavasti.

P.S.

Ensi viikolla uutuutena ankat menulla, paistetulla sipulihöysteellä ja tuoretta hamppi piirasta sekä hillitön kuppi humppilan piimää palanpainikkeeksi!

• Anonyymi

Vaimosi käy edelleen assalla myymässä persettä, mutta tekee sen sinulta salaa. Vaimosi tarvitsee vähän omaa rahaa nääs, kun sun sipulibisnekset menee päin persettä.

• Olen järkyttynyt!

• Anonyymi

Idiootti!

• Hei vain! Oletkos purjoa vailla?

• Anonyymi
        Fanta5y0fAll1um kirjoitti:

Hei vain! Oletkos purjoa vailla?

Idiootti!

• Anonyymi kirjoitti:

Idiootti!

Hei Idiootti, mikä on sukunimesi? Voin lähettää purjot sinulle postitse.

• Anonyymi
        Fanta5y0fAll1um kirjoitti:

Hei Idiootti, mikä on sukunimesi? Voin lähettää purjot sinulle postitse.

Imbesilli

• Anonyymi kirjoitti:

Imbesilli

Tämä selvä!

• Anonyymi

Tässä ketjussa on kaikki hulluja.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223