Romaneitten vappusatanen; Voi että kun laitetaan hyvää ruokaa ja ollaan silleensä ; )
Vappusatanen
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on myös yks resepti. Karjalan tai riisipiirakoita. Munavoi; paahdettua voita 1/2 toinen puoli pehmennyttä voita. Munaa maun mukaan, suolaa niinkun sielu kestää (itse käytän pekonisuolaa) lisukkeena mätiä. Olen ottanut huomioon tässä reseptissä, että palokunta on täystyöllistetty vappuna voin pääosin vuoksi; )
- Anonyymi
*voin paahdon vuoksi
- Anonyymi
Katkarapusalaattiakin tekee mieli
- Anonyymi
Mulla tulee aina mieleen Viktor Klimenko: sua kohti herrani! kun voi alkaa tuoksuun pääsemiselta pähkinältä. Sitten saa Muurlan pikkuemali kyytiä liedeltä
- Anonyymi
Kyllä vappuna pitää rinsapotaattia syyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635