Turpeen uusituvan kasvun puolustaja ja elinkeinon säilyttämisen puolesta puhuva.
Hannun puheenvuoro alussa. Koko videon kesto on 1.5h.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.1383815
Turverekat 30.4.2021 Helsingissä, Hannu Hoskosen haastattelu
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ollut haastattelija saati haastateltava kaksisia. Kuvaajakin ulapalla kuin kepu konsanaan. HH :lla jäänyt nauha päälle...pitkät lätinät, mutta eipä juuri asiasta tullut mitään, jankkaa samoja kuin mikäkin muistisairas.
Respectit yrittäjille!! - Anonyymi
Missä oli Hoskosen maski vaikka hän paripäivää aikeisemmin puheessaan puhui että pitäis käyttää maskia sillä ei vielä ole Korona ohi, olen ollut Gtk turvepuolella töissä niin tiedän että turve on uusiutuva vara, mutta se ei uusiudu kuin noin 1mm vuodessa,kuitenkin kannatan turvetta, kun suo kuivatetaan niin suonpinta lakee ja kun kuiva turve pöyhitään niin sen pinta nousee jopa useita cm
- Anonyymi
Käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite nro 7914
Turve on luokiteltava uusiutuvaksi luonnonvaraksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657