Railakasta Wappua Sonkajärven Tovereille toivottaa Toveri Iisalmesta. Tehkäähän pikasimaa ja laulelkaa Työväen Lauluja. Kepulaisillahan vappu on perinteinen paskanajopäivä.
Wapputoivotus
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Lyökää porvarin rattaisiin kankee.
- Anonyymi
Tuli liian komia päivä paskanajupäiväksi.
- Anonyymi
Nii onkii paskanajo päivä, ja siemenperunoiden valikointi päivä. Kasvattakaa tekin itse ruokanne ja jakakaa tovereillekin.
- Anonyymi
Tovereita kiinnostaa vain toisten ihmisten rahat. Omia ei tunnetusti ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tovereita kiinnostaa vain toisten ihmisten rahat. Omia ei tunnetusti ole.
No eipä ole. Porvari maksaa niin pientä palkkaa, että menee elämiseen, eikä tule tukijaisia, kuten kepulaisille.
- Anonyymi
Eikös ne palkat ole työehtosopimuksen mukaiset. Ei porvarit ole olleet niistä neuvottelemassa vaan ihan jotkut muut.
- Anonyymi
Kyllä siellä EK:n porvarit ovat jarruttaneet kaikin keinoin palkankorotuksia, vaan ei hintojen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä EK:n porvarit ovat jarruttaneet kaikin keinoin palkankorotuksia, vaan ei hintojen.
Joo, palkat ylös ja verot alas kuten välimeren maissa, niin päästään nopeasti saamapuolelle EU rahoissa.
Voisittehan te toverit alkaa yksityisyrittäjiksi, niin ei tarvitse kadehtia ahkeria ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667