En kirjoita treenejäni ylös siitä syystä että kehonrakentajana koen ettei painoilla ole merkitystä. Jos kirjoitan painot ja toistot muistiin, niin tulee houkutus katsoa edellisen treenin painot ja sarjat, ja tulee houkutus väksisin yrittää kovempaa.
Tämä ei mielestäni ole oikein. Minulle riittää että muistan suurin piirtein. Kyllä lihas vahvistuu ja kasvaa ilman että yrittää jokaisella kerralla kovempaa.
Jos olisin huipputason urheilija jossakin oikeassa lajissa, olisi tilanne täysin toinen.
Miksi en pidä kirjaa
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Lihas tottuu jos junnaa aina samoilla painoilla. Kyllä sitä aina välillä on hyvä kiivetä raskaampienkin puolelle. Jos painoilla ei olisi mitään merkitystä, niin yhtä hyvinhän voisi nostella maitopurkkia.
- Anonyymi
Älä nyt kerro tota muille, koska kohta kukaan ei osta kaikenmoisilta "peeteiltä" treeniohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595